اخبار فرش ماشینی

بافت ۳۹۰ متر فرش توسط مددجویان تحت حمایت امداد شازند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

ولی مشهدی افزود : تعداد ۲۱۵ نفر از مددجویان تحت حمایت در دو کارگاه تولید فرش با ۱۷۰ دار قالی, تحت نظارت این نهاد مردمی به بافت فرش می پردازند.
وی صنعت فرش را یکی از صنایع دستی پردرآمد و مناسب عنوان و تصریح کرد : میانگین قیمت فروش این فرشهای بافته شده در هر مترمربع مبلغ ۴ میلیون و ۲۸۵ هزار ریال بوده است.

اعزام بالغ بر یک هزارو ۶۸۷ مددجوی تحت حمایت به اردوهای زیارتی

رئیس اداره فرهنگی امداد استان مرکزی گفت: به همت این نهاد و با کمک خیرین استان در سال گذشته بالغ بر یک هزارو ۶۷۸ مددجوی تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی اعزام شدند.

ناصر ناصری دوست با بیان اینکه از این تعداد ۱۳۳۰ نفر خواهر و ۳۵۷ نفر از برادران بوده اند افزود: یک هزارو ۵۱ مورد از این سفر ها به شهر مقدس مشهد صورت گرفته است.
وی هزینه پرداخت این سفر ها را از کمکهای خیرین در سطح استان عنوان و تصریح کرد : برای اعزام این تعداد مددجو بالغ بر ۹۶۸ میلیون ریال هزینه شده است.

مشارکت بالغ بر ۱۸۳ میلیون ریالی دانش آموزان ساوه ای در طرح احسان دانش آموزی

سرپرست امداد شهرستان ساوه گفت: دانش آموزان نیکوکار شهرستان ساوه در سال گذشته بالغ بر ۱۸۳ میلیون ریال در طرح احسان دانش آموزی مشارکت داشته اند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اسد ا… فراهانی افزود: این طرح به منظور مشارکت دانش آموزان در عرصه کمک به نیازمندان جامعه و توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری با همکاری سازمان آموزش و پرورش اجرائی شده است.
وی افزود : تمامی کمکهای این دانش آموزان خیر در پایان سال جاری جمع آوری و همزمان با هفته احسان و نیکوکاری به نیازمندان اهداء شده است.

بهره مندی ۷۷۹ نفر از مددجویان محلات از آموزشهای فنی و حرفه ای

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان محلات گفت: در سال گذشته ۷۷۹ نفر از مددجویان تحت حمایت امداد شهرستان محلات از آموزشهای فنی و حرفه ای به منظور ورود به بازار کار بهره مند شدند.
غلامعلی رفیعی افزود : بهره گیری از آموزشهای فنی و حرفه ای یک راهکار مناسب جهت ورود به بازارکار و کاهش بیکاری در جامعه است.

ایجاد ۵۷۰۰ فرصت شغلی جهت مددجویان تحت حمایت

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی از ایجاد بالغ بر پنج هزارو ۷۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته خبر داد و افزود : شغل های ایجاد شده در زمینه های کشاورزی و باغداری، دامپروری، شیلات، صنایع دستی، فعالیت های صنفی و معدنی و سایر خدمات است.

محسن ولیئی تصریح کرد : بالغ برچهار هزار و ۶۹۵ فرصت شغلی از طریق اعطای تسهیلات بانکی و بالغ بر یکهزار و ۶۳ فرصت شغلی از طریق مراکز کاریابی ایجاد شده است.

ایشان در ادامه افزود : این نهاد همچنین در این مدت بالغ بر پنج هزار و ۴۵۰ مجوز مشاغل خانگی صادر کرده و در این راستا رتبه برتر را در بین ۱۶ دستگاه متولی مشاغل خانگی به دست آورده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین از بهره مندی ۱۱ هزارو ۹۴۴ نفر از مددجویان این نهاد از آموزشهای فنی و حرفه ای خبر داد و گفت : این آموزشها به صورت کوتاه مدت , بلند مدت و استاد شاگردی بوده است .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×