اخبار نساجی

جلسه شورای گفتگو باز هم بدون وزرا/ بهمنی قول داد اما نیامد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

جلسه شورای گفتگو باز هم بدون وزرا/ بهمنی قول داد اما نیامد

جلسه امروز صبح شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی بار دیگر بدون حضور وزرا و رئیس کل بانک مرکزی تشکیل شد و هم اکنون در حال برگزاری است.
نمایندگان وزرا و بخش خصوصی امروز هم برای دومین بار در سال جاری گردهم آمدند تا در مورد مهمترین مسائل بخش تولید، صنعت و تجارت کشور گفتگو کنند اما باز هم هیچ یک از اعضای کابینه و رئیس کل بانک مرکزی به این جلسه نیامدند.

این در شرایطی است که برخی از منابع موثق در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران اعلام می کنند که علیرغم وعده ای که محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی برای حضور در جلسه امروز داده بود اما باز هم ترجیح داد که به این جلسه نیاید.

عدم حضور اعضای کابینه در شورای گفتگو در شرایطی است که هم اکنون مسائل مختلفی در عرصه اقتصاد ایران وجود دارد که مهمترین آن موضوع ارز و شایعاتی در خصوص قیمت نجومی آن است.

بر اساس آیین نامه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی هر یک از وزرای کابینه حق دارند که سه جلسه غیبت داشته باشند، این در شرایطی است که هم اکنون غیبت وزرا به خصوص شمس الدین حسینی به عنوان رئیس شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی بیش از این شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در همین حال، صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی نیز از ابتدای تشکیل جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی تاکنون حتی یک بار هم در این جلسات حضور نیافته است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×