اخبار فرش ماشینی

بازگذاری موفقیت آمیز دیوار آجری با بازشو تقویت شده با الیاف frp

 

 

دیوار آجری با بازشو تقویت شده با الیاف frp در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با موفقیت بارگذاری شد.

سید اصغر خادم مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان از انجام موفقیت آمیز تست دیوار آجری با بازشو تقویت شده با الیاف frp خبر داد و گفت: این آزمایش که به عنوان پایان نامه محمد غلامی دانشجوی کارشناسی ارشد این دانشگاه است، صبح امروز پنج شنبه در دانشگاه انجام شد .

خادم در ادامه گفت: این پایان نامه با راهنمایی دکتر اکبرزاده انجام گرفته و عملکرد خوب این نوع ا لیاف را در بهبود عملکرد دیوار نشان داده و همچنین این تست‌ ، نحوه خرابی دیوار و نحوه صحیح اجرای frp را برای تقویت دیوارهای موجود آشکار کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه ،‌همچنین جلوگیری از تشکیل ترک قطری،‌ سالم بودن خود الیاف ، تغیر مکان زیاد در مرحله غیر خطی و عدم انهدام ناگهانی را از مزایای دیگر این طرح برشمرد که در هنگام تست این بارگذاری مشاهده شد.

سید اصغر خادم در پایان با اشاره به این که دانشگاه آزاد اسلامی کاشان به عنوان اولین دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در سال ۱۳۶۳ تاسیس شده است، گفت: از شروع فعالیت این دانشگاه، رشته عمران را بعنوان یکی از رشته های موثر در پیشرفت عمرانی شهرستان مورد توجه قرار داده است و اکنون پس از گذشت بیش از سی سال فعالیت ، این دانشگاه بعنوان یکی از دانشگاه های فعال در زمینه عمرانی شهرستان در بسیاری از فعالیت های عمرانی کلان شهرستان که توسط شهرداری و دیگر موسسات و نهادها انجام می گیرد حضور فعال دارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×