اخبار نساجی

بازرگانان هندی به اتاق تهران می آیند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

بازرگانان هندی به اتاق تهران می آیند

درادامه آمد و رفت های بازرگانان ایرانی و هندی برای توسعه روابط تجاری دو کشور، این بار هیئتی متشکل از ۲۴ فعال اقتصادی که عضو اتاق بازرگانی توسعه تجارت با ایران هستند، هفته آینده میهمان اتاق تهران خواهند بود.

اتاق تهران که استراتژی افزایش سطح همکاری های اقتصادی با کشور های همسایه را جزو اصلی ترین اولویت های خود قرار داده است، از اواخر سال ۱۳۹۰ پذیرای چندین هیات تجاری از هند بوده است.اعضای این هیات نیز که از حیدرآباد هند به ایران سفر می کند در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴ روز یکشنبه با بازرگانان ایرانی در اتاق تهران به مذاکره خواهند نشست.

زمینه فعالیت این گروه، انرژی های تجدید پذیر، قطعات اتومبیل، فرآورده های مسی، آهن و فولاد، سیمان ادویه،و عصاره های گیاهی است. همچنین فعالان اقتصادی که این هیات را همراهی می کنند، در زمینه رنگ های غذایی، رزین، آلوورا، لوازم آرایشی، محصولات چوبی ، گل و گیاه، آب میوه، میوه های خشک، محصولات غذایی، مواد نسوز، ترانسفورمرهای برق، محصولات شیمیایی، نان و بیسکوییت و محصولات بهداشتی و دارویی فعال هستند. صنایع دستی ماشین های بستنی و ویفر، ماشین آلات وابزار برش ، لو کومتیو های دیزلی و برقی، قطعات مربوط به راه آهن ، محصولات و مواد معدنی، تکنولوژی اطلاعات کارخانجات نیشکر ، کنترل پانل ها برقی ، ماشین آلات ساختمانی، نساجی و ریخته گری و حفاری نفت نیز ازدیگر رشته هایی است که اعضای این هیات در آن فعال هستند.
متقاضیان حضور در این نشست برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۸۸۷۱۹۰۵۱ تماس حاصل کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×