اخبار نساجی

جزئیات صدور”کارت اشتغال”بیکاران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه از آماده شدن طرح صدور کارت اشتغال برای ارسال به شورای ‌عالی اشتغال خبر داد و گفت: بازنگری در این طرح و مطابقت آن با مصوبه ایجاد صندوق بیمه بیکاری کارجویان در مجلس، قبل از ارسال لایحه انجام می‌شود.

به گزارش همراهان نیوز,محمدحسین فروزان مهر در گفتگو با مهر از آخرین اقدامات صورت گرفته در زمینه صدور “کارت اشتغال” برای تمام کارجویان کشور خبر داد و گفت: صدور کارت اشتغال برای جویندگان شغل کشور، طرحی بود که برای بررسی در شورای عالی اشتغال مطرح شد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر گستردگی بزرگ کار صدور کارت اشتغال برای همه کارجویان کشور، اظهار داشت: با این حال کارهای کارشناسی صدور کارت اشتغال کارجویان انجام شده است.

فروزان مهر با اشاره به رفت و برگشت های این طرح و انجام برخی اصلاحات در آن، بیان داشت: با استفاده از مشاوران آشنا به این موضوع و در قالب تشکیل هیئت کارشناسی، اصلاحات و مسائل مربوط به صدور کارت اشتغال کارجویان را دنبال کردیم.

این مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: با تمام اقدامات و برنامه هایی که در این زمینه انجام دادیم، هم اکنون طرح کارت اشتغال کارجویان آماده ارسال به شورای عالی اشتغال بوده و در برنامه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه طرح صدور کارت اشتغال برای کارجویان قبل از طرح ایجاد صندوق بیمه بیکاری کارجویان در مجلس، برنامه ریزی شده بود، گفت: بنابراین برای نهایی کردن طرح و تطابق این دو برنامه دولت و مجلس نیازمند بازنگری دوباره در طرح کارت اشتغال هستیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

معاون توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این مطلب را نیز افزود که هم اکنون موضوع مربوط به طرح کارت اشتغال کارجویان در مراحل تکمیل و بررسی قرار دارد.

فروزان مهر خاطر نشان کرد: حال اینکه چه زمانی طرح کارت اشتغال کارجویان را به دولت و مجلس بفرستیم در آینده مشخص می شود و اینکه به صورت لایحه باشد نیز تصمیم گیری خواهد شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×