اخبار نساجی

بازار آتی سکه مبهم شد!

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

بازار آتی سکه مبهم شد!

معاملات آتی سکه امروز با تأخیر شروع خواهد شد و هنوز ساعت آن مشخص نیست، همچنین مبلغ وجه تضمین اولیه نیز با افزایش یک میلیون و ۵۰ هزار تومانی به ۴.۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، با توجه به وضعیت قیمت دلار و اثری که بر روی قیمت‌ سکه بازار نقد و آتی دارد، در حال حاضر ساعت معاملات آتی سکه تغییر کرده و شروع معاملات به ساعت دیگری که هنوز مشخص نیست، موکول شده است.

بر این اساس، طبق مصوبه ۴۹ هیئت پذیرش بورس کالا، اوراق مبتنی بر کالا و نظر سازمان بورس، تا اطلاع ثانوی امکان افزایش موقعیت خرید برای فعالان این بازار وجود ندارد.

همچنین وجه تضمین اولیه قرارداد آتی سکه نیز که بر اساس اطلاعیه قبلی قرار بود از روز گذشته به سه میلیون و ۴۵۰ هزار تومان افزایش یابد، در اطلاعیه جدید که منتشر شده است با افزایش یک میلیون و ۵۰ هزار تومانی روبه رو شد و با محاسبه ۳۰۰ هزار تومان وجه تضمین اضافی؛ در مجموع فعالان بازار باید ۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان وجه تضمین پرداخت کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×