اخبار نساجیماشین آلات نساجی

بازاریابی ویروسی جایگزینی مناسب برای تبلیغات

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

ویروس  هایی  که باعث سرما خوردگی یا آنفلوانزا میشوند ،در کوتاه ترین زمان در همه جا پخش می شوند،دلیل آن تماس انسانها با همدیگر و انتقال بیماری است. بازاریابی ویروسی در اینترنت نیز به همین روال کار می کند و اطلاعاتی  با دست بدست شدن بسرعت منتشر می شود.حال اگر بتوانید گزارشی خاص شما ست طراحی کنید تا کالا یا خدما ت شما را به خواننده بفروشد و از طریق بازاریابی ویروسی آنرا منتشر سازید، پس از مدتی سیلی از مشتریان بخ محصول شما هجوم خواهند آورد.

گزارشات ویروسی از دو طریق متفاوت دست بدست میشوند:

۱- وقتی کسی ایمیلی را منتشر میکند یا مقاله ای را چاپ میکند و مردم را ترغیب به دانلود گزارش از وبسایت شما تحریک میکند.

۲-وقتی کسی گزارش شما را به یک وبسایت دیگر میفرستد یا به کسی دیگر می دهد زیرا شما به آن شخص این اختیار را داده اید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بازاریابی ویروسی باعث صرفه جویی در هزینه های تبلیغات میگرد زیرا اطلاعات خیلی سریعتر در این محیط آزاد گسترش می یابند. درحقیقت همانطور که خواهید دید بسیاری از استراتژیهای ویروسی میتوانند نام ،شهرت و پیغام شما را گسترش دهند. وقتی عملیات بازاریابی ویروسیتان را آغاز میکنید تا مدت ها داده پیدا می کند و نمیتوان آن را متوقف کرد.مانند ویروسهای واقعی که در قرنهای گذشته که صدها هزار نفر را تحت تاثیر قرار دادند.

موفقیت طرح بازاریابی ویروسی شما به این بستگی خواهد داشت که چگونه افراد متناوبا و سریع گزارش شما را به مشتریان اعضا ،دوستان و ارباب رجوعهایشان میرسانند.این بدان معنا است که شما باید با یک گزارش یا ابزار دیگری تهیه کنید که مفید و شامل اطلاعاتی است که به آسانی در دسترس نیست ومیتواند بعنوان منبعی ارزشمند برای مصرف کنندگان یا صاحبان شرکتها در بازار باشد.

با گرافیک رنگارنگ و محتویات مفید و گرانبها بگزارشتان را کاملا حرفه ای جلوه دهید. زیرا گزارشتان هرچه بهتر باشد و بهتر بنظر بیاید افراد بیشتری مشتاق خواهند بود آنرا به دیگران معرفی کنند.

دلیل اینکه بازاریابان اینترنتی باهوش گزارشاتشان را با حق کپی و تکثیر ارائه می دهند آن است که باعث شوند تا هزاران بازاریاب آنلاین اینترنتی آن را بهمراه اطلاعات محصول یا خدماتی که خودشان دارند ارائه دهند. بدین ترتیب در مدت کمی هزاران نفر در حال ترویج گزارش شما هستند.

همچنین شما میتوانید یک فایل موزیک ،کتاب الکترونیکی ، کلیپ ویدیویی یا سایر گزینه های اینچنینی را به آنها بدهید که در هرکدام لینکی که مردم را به وبسایت شما برای دریافت اطلاعات بیشتر ،محصولات و منابع راهنمایی میکند وجود داشته باشد.هرچیزی را که به عنوان جایزه انتخاب می کنید برای آن وقت کافی صرف کرده و مانند محصولی ارزشمند آنرا بسازید تا مطمئن شوید اطلاعات ارزشمندی خواهد داشت و مشتریان احتمالی را تشویق به کلیک کردن در صفحه اینترنتی شما و سپس ترغیب  به خرید کردن بنماید.اگر گزارش بی ارزش و معمولی را تهیه کنید، پس از مدتی کوتاه توسعه آن متوقف خواهد شد.


وب سایت را برای بازاریابی ویروسی بهینه سازید

۱- سه صفحه اینترنتی برای ادامه عملیات ویروسیتان ایجاد کنید.خواه یک وبسایت جدید ایجاد کنید یا این صفحات را به سایت موجودتان اضافه کنید شما به سه صفحه حیاتی برای دادن گزارشات خاص و درنهایت فروش کالا یا خدماتتان نیاز دارید:

۱-یک صفحه وب که گزارشات رایگان شما را به شکل فایل قابل دانلود ارائه میدهد و برای دانلود بازدید کنندگان ابتدا باید نام ،آدرس ایمیل،کد پستی،و هر اطلاعات دیگری را که شما میخواهید را بدهند تا بتوانند آنرادانلود کنند.

۲-یک صفحه تایید تا از بازدیدکنندگان برای اینکه اطلاعات تماسشان را ارائه داده اند تشکر شود. صفحه تایید همچنین به بازدیدکنندگان میگوید که روی لینک خاصی کلیک کنند تا بتوانند گزارش را دانلود کنند که این لینک باید مشترک جدید را به صفحه فروش کالای شما ببرد.

۳-صفحه فروش محصول شما که متن تبلیغاتی ماهرانه ای را به نمایش می گذارد و بازدید کننده را ترغیب به خرید محصول یا خدمات شما میکند.


اگر تا بحال از این روش بازاریابی استفاده نکرده اید ، آنرا امتحان کرده و از نتایج آن متعجب شوید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×