اخبار نساجی

باحمل و نقل کالاهای پرخطر در سطح شهر برخورد شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مدیرعامل سازمان آتش‎نشانی خدمات ایمنی شهرداری شهر گرگان خواستار برخورد با حمل ونقل کالاهای پرخطر در سطح شهر شد.

به گزارش بی باک به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا اسفندیاری عصر امروز در حاشیه جلسه هماهنگی ستاد مدیریت شهرستان گرگان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: قبل از عید یک کامیون حامل گوگرد در داخل یکی از خیابان‎های شهر توقف داشته و صبح راننده کامیون برای اینکه خود را گرم کند اجاق روشن می‎سازد.

وی افزود: روشن کردن اجاق توسط راننده موجب آتش‎سوزی می‎شود که با حضور به موقع آتش‎نشانی از بروز یک انفجار بزرگ جلوگیری می‎شود.

اسفندیاری با بیان اینکه حمل و نقل کالاهای پرخطر ضوابط خاص خود را دارد، ابراز داشت: حمل چنین کالاهای در سطح شهر غیرقانونی و حمل و نقل باید نظارت بیشتری در این خصوص داشته باشد.

مدیرعامل سازمان آتش‎نشانی خدمات ایمنی شهرداری گرگان ساخت و ساز غیرمجاز در روستای زیارت را یکی دیگر از مشکلات این سازمان دانست و تصریح کرد: این روستا واحدهای مسکونی بسیاری را در خود جای داده است اما متاسفانه به دلیل اینکه هیچ ضابطه‎مندی در خصوص خیابان‎بندی رعایت نشده ارائه خدمات را با مشکل مواجه کرده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی اذعان داشت: با توجه به اینکه معاونت دهیاری‎ها یک سری از ایستگاه‎ها را در برخی روستاها به وجود می‎آورند از این فرصت برای احداث یک ایستگاه امدادی در این روستا بهره‎ببریم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×