اخبار نساجی

ایران و چین نقشه راه استراتژیک همکاری مشترک تدوین کنند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

ایران و چین نقشه راه استراتژیک همکاری مشترک تدوین کنند

وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با وزیر صنایع چین گفت: موفقیت دو کشور ایران و چین برای توسعه همکاریها در تدوین یک نقشه راه استراتژیک همکاری در زمینه های مختلف برای ۱۰ سال آینده است.

مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران در دیدار با ” وی می او” وزیر صنایع چین در حاشیه اجلاس همکاری های شانگهای در پکن اظهار کرد : مناسبات دو کشور دوره طولانی را پشت سر می گذارد و دارای ابعاد گسترده ای است که با توجه به علاقه مندی دو طرف باید به توسعه آن اقدام کرد.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران پروژه های مشترک صنعتی را با کشور چین آغاز کرده و ضروری است همکاری ها را در زمینه استخراج و اکنشاف معادن نیز آغاز کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان با بیان اینکه در نظر داریم تا ظرفیت تولید فولاد ایران را توسعه دهیم، تصریح کرد: براین اساس نیاز بیشتری به اکنتشاف معادن داریم و این توانمندی در هر دو کشور برای توسعه روابط در سطح بالاتری وجود دارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

غضنفری گفت: پیشنهاد ما این است که مدیریت تمام پروژه هایی را که چین درایران اجرا می کند در کمیته مشترکی متشکل از دستگاه های مختلف دو کشور مورد بررسی مجدد قرار گیرد تا موانع و مشکلات در اسرع وقت مرتفع شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×