اخبار نساجی

ایران و پاکستان مبادلات تجاری را توسعه می‌دهند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مقامات ایران و پاکستان با تاکید بر اینکه پتانسیل بالایی برای ارتقاء همکاری های دوجانبه وجود دارد، توافق کردند که حجم مبادلات تجاری دوجانبه را افزایش دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری نیشن، مقامات ایران و پاکستان روز پنجشنبه با تاکید بر اینکه پتانسیل بالایی برای ارتقاء همکاری های دوجانبه وجود دارد، توافق کردند که حجم مبادلات تجاری دوجانبه را افزایش دهند.

اسحاق دار، وزیر دارایی پاکستان روز پنجشنبه در اسلام آباد، میزبان محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران و هیئت همراه بود.

در دیداری که قبل از ضیافت نهار بین مقامات دو کشور انجام شد، ظریف و دار به تبادل نظر در خصوص همکاری های اقتصادی بین دو کشور پرداختند.
ظریف در این دیدار با یادآوری نشست اخیر کمیسیون مشترک دو کشور گفت، این نشست برای ارتقاء همکاری ها بین ایران و پاکستان بسیار مفید بوده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی از تلاش مجدانه و همکاری وزارت دارایی پاکستان برای برگزاری موفق این نشست تمجید کرد.

دو طرف همچنین توافق کردند که روابط  سازنده بین دو کشور برادر در حوزه های مختلف ادامه یابد. ظریف و دار همچنین بر تبادل مداوم دیدارها در سطح های مختلف تاکید کردند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×