اخبار نساجی

ایران فرصت های جدید کسب و کار در کوبا را بررسی می کند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

ایران فرصت های جدید کسب و کار در کوبا را بررسی می کند

 

علی چگینی, سفیر ایران در هاوانا گفت که سرمایه گذاران ایرانی فرصت های جدید کاری در زمینه های تکنولوژی, بازرگانی و تولید تجهیزات صنعتی در کوبا را بررسی می کنند.

به گزارش سایت خبری اتاق بازرگانی تهران به نقل از منابع کوبایی, چگینی در حاشیه برگزاری سی امین نمایشگاه بین المللی هاوانا در گفت و گو با خبرنگاران تصریح کرد که اعتمادی که کاسب کاران ایرانی به بازار کوبا دارند پایه گام های دو کشور در بسط مناسبات تجاری دوجانبه به شمار می رود.

این دیپلمات ایرانی افزود: فرصت های کاری در بخش های تولید تجهیزات صنعتی نظیر تولید قطعات و لوازم یدکی, کانتینر های حمل نفت و گاز همچنین وسایل و تجهیزات کارآمد در ساختمان سازی در کوبا شناسایی شده اند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

از سوی دیگر اورلاندو هرنانز, معاون وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی کوبا نیز طی اظهاراتی گفت که ایران و کوبا توافق کرده اند همکاری ها در زمینه های معدنی, انرژی, ورزشی و بخش های صنعتی منابع آب را گسترش دهند.

این مقام دولتی کوبایی از بخش های کاری هر دو کشور خواست برای پیش برد پروژه های در دست اجرا و اجرای پروژه های جدید همکاری کنند.

بر اساس این گزارش, ۱۸ شرکت ایرانی در زمینه های تولید کفش, وسایل و تجهیزات صنعتی و پتروشیمی در نمایشگاه بین المللی هاوانا شرکت کردند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×