اخبار نساجی

ایجاد ۱۲۵۹ پایگاه امداد نوروزی به مشتریان سایپا

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

امداد نوروزی سال ۹۱ سایپا با ۱۲۵۹ پایگاه امدادی انجام می‌شود.

به گزارش بی باک به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد‌سعید فلاحی، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت سایپا در مراسم افتتاح طرح خدمات و امداد نوروزی سال ۹۱ سایپا گفت: تولید سایپا تا سوم اسفند‌ماه از کل تولید سال گذشته بیشتر بوده و تا کنون حدود ۸۰۰ هزار دستگاه خودروی سواری و سبک تجاری در سایپا تولید شده است.

وی ادامه داد: امسال اهداف صادراتی سایپا محقق شده و فقط طی دو ماه اخیر ۱۵ هزار دستگاه خودرو به عراق صادر شده است.

وی با بیان اینکه اکثر محصولات سایپا حاشیه قیمتی بالایی در بازار ندارند، افزود: بیشتر محصولات ما با قیمت کارخانه به دست مشتریان می‌رسد و سال آینده نیز تولیدات خود را با قیمت مناسبی به بازار عرضه خواهیم کرد.

فلاحی ادامه داد: در سال آینده تحویل خودروهای سایپا با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی تصریح کرد: براساس مصوبه کمیته قیمت‌گذاری خودرو، دست خودروسازان در قیمت‌گذاری محصولات گران‌قیمت باز است تا با اتخاذ سیاست‌های قیمت‌گذاری مناسب، بازار مدیریت شود.

وی با بیان اینکه در مورد محصولات عمومی نیز حاشیه سود معقولی تعیین شده است، افزود: برخی از این توافق‌ها اعمال شده و برخی دیگر نیز اجرایی خواهد شد.

قائم مقام سایپا با تأکید بر لزوم مدیریت التهاب بازار، اظهار داشت: افزایش قیمت ارز در رشد قیمت خودرو بی‌تأثیر نیست ولی التهاب بازار خیلی بیشتر از افزایش قیمت ارز بوده است.

به گزارش فارس، احمد کرفی مدیرعامل امداد خودرو سایپا نیز در این مراسم اظهار داشت: تا سال ۸۹ از صد درصد تماس‌های تلفنی حدود ۱۷ تا ۱۸ درصد به عملیات امدادی منجر می‌شد که در حال حاضر این میزان کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه ناوگان امداد خودروی سایپا به ۱۰۰ دستگاه کامیونت مجهز می‌شود، تصریح کرد: در راستای اجرای طرح امداد نوروزی ۹۱ حدود ۶۰ دستگاه از ناوگان امدادی ما نوسازی شده است.

به گفته کرفی ۱۲۵۹ پایگاه امدادی توسط شرکت سایپا در کشور ایجاد شده که ۶۳۰ پایگاه، نمایندگی‌های سایپا و بقیه کشیک نوروزی هستند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×