اخبار فرش ماشینی

ایجاد اشتغال در زمینه پوشاک و فرش در قزوین

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

ایجاد اشتغال در زمینه پوشاک و فرش ::‌رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین از ایجاد اشتغال  در زمینه پوشاک و فرش خبر داد و گفت : در صورت حمایت دستگاه‌های اجرایی تاپایان سال ۸۰ شغل مستقیم در این زمینه ایجاد می شود .
رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: اولین کارگاه طراحی و بافت فرش قزوین در حمام تاریخی حاج میرحسن در مساحت تقریبی۹۰۰ متر مربع به صورت همزمان، افتتاح خواهد شد.
محمدحسین فائزی همچنین از ایجاد اشتغال  در زمینه پوشاک و فرش خبر داد و گفت : در صورت مایت دستگاه‌های اجرایی تاپایان سال ۸۰ شغل مستقیم در این زمینه ایجاد می شود .
وب در ادامه با اشاره به پایه‌گذاری رشته طراحی لباس و دوخت در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین گفت: امروز با تربیت متخصصان طراحی لباس‌های ایرانی- اسلامی توانسته‌ایم نمونه ای از طرح‌های فاخر پوشاک برای یک بانوی مسلمان را به جامعه عرضه کنیم.
وی تصریح کرد: این محصولات علاوه بر اینکه کارکرد فرهنگی دارد؛ ‌زمینه اشتغال زایی افراد را فراهم کرده و از واردات کالاهای خارجی جلوگیری می کند و گام بلندی برای تقویت اقتصاد کشور محسوب می شود.
فائزی اظهارداشت: امروزه تهیه لباس برای بانوانی که علاقمند به پوشش اسلامی و ایرانی هستند با دشواری و مشکلاتی همراه بوده که به همین منظور جهاد دانشگاهی استان قزوین مدت سه سال است اقدام به تربیت طراحان لباس و فراهم کردن زیرساخت و نیز ارائه آموزش تخصصی کرده است.

————————————————————————————

این مطلب را نیز بخوانید
پیشنهاد سردبیر : در خرید فرش کودک مراقب این نکات باشید!

————————————————————————————
تحریریه مجله نساجی کهن
ارسال مقالات و ترجمه جهت انتشار در سایت : info@kohanjournal.com

فرم ثبت نام سریع

جهت دریافت آخرین اخبار و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

[instagram-feed]

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×