اخبار نساجی

ایرانسل عیدی می دهد

در همین بازه زمانی، مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری، با استفاده از طرح شارژ ویژه GPRS ایرانسل می‌توانند با خرید کارت شارژ و شماره گیری کد دستوری ویژه # رمزشارژ *۱۴۵* از تخفیف ویژه نوروز بهره‌مند شوند.

همراهان نیوز: ایرانسل از عرضه بسته تخفیفی پیامک فارسی، خدمات اینترنت همراه (GPRS) رایگان، شارژ ویژه GPRS و پیام چندرسانه یی (MMS) رایگان به مناسبت فرارسیدن نوروز ۹۱ خبر داد.

روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد: بسته تخفیفی ویژه ارسال پیامک فارسی نوروز ۹۱ ایرانسل در فاصله ۲۰ اسفند ۹۰ تا ۱۸ فروردین ۹۱ به تمامی مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل ارائه و موجب کاهش چشمگیر هزینه ارسال پیامک‌های فارسی نوروزی می‌شود.

این بسته با هزینه فعال‌سازی ۳۵۰۰ ریال برای ارسال ۵۰ پیامک فارسی طی یک روز، از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۴*۱*۸*۳*۱۴۰* قابل استفاده است. مشاهده باقیمانده اعتبار این بسته از طریق شماره گیری کد دستوری #۳*۱۴۱* ممکن می‌باشد.

هم‌چنین ایرانسل به مشترکینی که در بازه زمانی ۲۰ اسفند ۹۰ تا ۱۸ فروردین ۹۱ به میزان ۱۰۰ مگابایت از خدمات اینترنت همراه (GPRS) استفاده کنند، ۵۰ مگابایت ترافیک رایگان اهدا می‌کند. استفاده از بسته‌های تخفیفی GPRS و یا شارژ ویژه GPRS در این طرح محاسبه نمی‌شود.

مدت زمان استفاده از ۵۰ مگابایت ترافیک رایگان سی روز GPRS تعیین شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در همین بازه زمانی، مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری، با استفاده از طرح شارژ ویژه GPRS ایرانسل می‌توانند با خرید کارت شارژ و شماره گیری کد دستوری ویژه # رمزشارژ *۱۴۵* از تخفیف ویژه نوروز بهره‌مند شوند.

بر این اساس، مشترکین با شارژ ویژه GPRS به میزان ۱۰هزار ریال، قادر به استفاده از ۱۵۰ مگابایت ترافیک GPRS با مهلت استفاده ۱ روزه، شارژ به میزان ۲۰ هزار ریال، قادر به استفاده از ۳۰۰ مگابایت ترافیک ۳روزه و با شارژ به میزان ۵۰ هزار ریال، قادر به استفاده از ۱گیگابایت ترافیک ۱۰ روزه خدمات اینترنت همراه ایرانسل هستند.

مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل با شارژ ویژه GPRS به میزان ۱۰۰ هزار ریال قادر به استفاده از ۲ گیگابایت ترافیک و درصورت شارژ به میزان ۲۰۰ هزار ریال قادر به استفاده از ۴ و نیم گیگابایت ترافیک با مهلت استفاده یک ماهه خواهند بود. از سوی دیگر، هر یک از مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل می‌توانند به ازای هر بار ارسال پیام چندرسانه‌یی (MMS)، یک پیام چندرسانه‌یی رایگان ارسال کنند. مهلت استفاده از این خدمات ۳۰ روز تعیین شده و اطلاع از حساب با شماره‌گیری کد دستوری #۴*۱۴۱* فراهم شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×