اخبار نساجی

اولویت‌های واگذاری شرکت‌ها در سال۹۱

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

معاون سازمان خصوصی سازی به اولویت‌های واگذاری شرکت‌ها در سال ۹۱ اشاره کرد و گفت: در سال جدید شرکت‌های پالایش گاز، پالایش نفت و هلدینگ خلیج فارس در اولویت واگذاری هستند که امیدواریم در شش ماهه اول سال سهام این شرکت‌ها واگذار شود.

ابوالقاسم شمس  با بیان این‌که هلدینگ خلیج فارس شرکت اصل ۴۴ است که از مخابرات بزرگ‌تر است، یادآور شد: هلدینگ خلیج فارس در آخرین جلسه هیات پذیرش بورس اوراق بهادار مطرح شد که بعد از ارائه اطلاعات حسابرسی، برنامه کسب و کار در فروردین یا هفته اول اردیبهشت ماه عرضه می‌شود.

وی به واگذاری پالایشگاه بندرعباس در سال جدید اشاره کرد و افزود: پالایشگاه بندرعباس به صورت مشروط در بورس پذیرش شده است که اگر مشکل ۲۰ درصد سهم صندوق توسعه ملی با وزارت نفت برطرف شود سهام آن در بورس عرضه خواهد شد.

شمس از واگذاری بلوک ۵۰ درصدی فولاد خوزستان در سال ۹۱ خبر داد و گفت: قیمت بلوک فولاد خوزستان تصویب شده است و در اوایل سال ۹۱ بلوک ۵۰.۵ درصدی این شرکت عرضه می‌شود.

معاون سازمان خصوصی سازی توضیح داد: تعدادی از سهام این شرکت در وثیقه یکی از بانک‌ها بود که از وثیقه آزاد شد و بلوک آن در اوایل امسال عرضه می‌شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی به قیمت گذاری بلوک ۱۵ درصدی ذوب‌آهن اشاره کرد و ادامه داد: واگذاری بلوک ۱۵ درصدی ذوب‌آهن اصفهان در جلسه هیات واگذاری تصویب شد و مقدمات آگهی آن تا پایان سال گذشته صورت گرفت.

به گفته شمس، هر سهم این شرکت ۱۵۰ تومان قیمت گذاری شده است و در شش ماهه اول امسال به ارزش ۱۷۷ میلیارد تومان واگذار می‌شود.

به گفته وی، در سال ۹۰ اقدامات آماده‌سازی سهام شرکت‌ها انجام شد و واگذاری شرکت‌ها در شش ماهه اول سال ۹۱ افزایش می‌یابد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×