اخبار نساجی

اولتیماتوم بهمنی به بانک‌ها در مورد درخواست ضامن برای وام

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

اولتیماتوم بهمنی به بانک‌ها در مورد درخواست ضامن برای وام

رییس کل بانک مرکزی بار دیگر هشدار داد در صورتی که بانک‌ها برای اعطای وام تا سقف ۱۰ میلیون تومان بیش از یک ضامن بخواهند با آن‌ها برخورد می‌شود.

به گزارش (ایسنا)، پیش از این محمود بهمنی، رییس کل بانک مرکزی گفته بود: وام‌های تا سقف ۱۰ میلیون تومان با یک ضامن قابل پرداخت است و اگر ما متوجه شویم همکار ما در این زمینه قصور کرده، با متخلفان برخورد می‌شود. عملکرد موسسات مالی و اعتباری به دقت بررسی می‌شود و در صورت بروز تخلف و توجه نکردن به اخطارهای بانک مرکزی، مجوز فعالیت متخلفان باطل و موسسه آن‌ها بسته خواهد شد.

با وجود این مشاهدات نشان می‌دهد که هنوز این موضوع رعایت نمی‌شود که در واکنش به این موضوع رییس کل بانک مرکزی عنوان کرد: بازرس‌های ما که به واحدها می‌روند اگر با چنین موردی مواجه شوند حتما با آن برخورد می‌کنند.

بهمنی در مورد نوع برخورد با متخلفان تصریح کرد: در مرتبه اول تذکر کتبی داده می‌شود، در مرتبه دوم جای آن را از آن محل تعویض می‌کنیم و در مرتبه سوم برخورد بیشتری خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×