گزارش نمایشگاه ها

اوج دنیای کفپوش های چوبی جهان در نمایشگاه دموتکس هانوفر آلمان ۲۰۱۲

 

نمایشگاه دموتکس هانوفر

نمایشگاه دموتکس هانوفر امسال ( سال ۹ ) محلی برای بازدید از آخرین نوآوری های صنعت کفپوش های چوبی جهان بود. کفپوش هایی مانند پارکت ، لمینیت و طرح های بسیار جذابی از آنها . بعید به نظر می رسد غیر از نمایشگاه دموتکس هانوفر آلمان بتوان جای دیگری را بر روی این کره خاکی پیدا کرد که بتوان اوج خلاقیت و نوآوری و زیبایی و درخشش کفپوش های چوبی را در آن مشاهده کرد. هر چند که در نگاه اول به این بخش، به نظر می رسد تنها یک گردهمایی عظیم از دست اندرکاران این صنعت را شاهد هستیم امّا دموتکس هانوفر چیزهای بسیار بیشتری را از آنچه فکرش را می کنید در اختیار شما می گذارد .

در واقع سالن ۹  مجموعه کاملی بود از تولیدکنندگان صنعت کفپوش های چوبی ،کارشناسان و طراحان ،گروه های نصب و تجار و بازرگانان که به نحوی ایده ال در بخش های مختلف بخش بندی و مدیریت شده اند. در بخش کفپوش های چوبی علاوه بر کفپوش های چوبی مصرفی در محیط های داخلی بخش کفپوش های کاربردی در فضای باز هم وجود دارد. در واقع امروزه با رشد فضاهای تفریحی، ویلاها و فضاهای عمومی ساحلی تقاضای بسیار زیادی برای این بازار ارائه شده است و تولیدکنندگان این محصولات تمام توان خود را برای توسعه کفپوش های چوبی فضای باز به خرج داده اند. دموتکس هانوفر آلمان نیز قطعا به آنها کمک بزرگی خواهد کرد .

امسال  علاوه بر غرفه گذاران در غرفهC24  می توانستید شاهد سخنران های متعدد و خوبی در رابطه با صنعت کفپوش های چوبی، پارکت و لمینیت باشید. در این سخنرانی ها آخرین تحولات و نوآوری ها در زمینه تولیدات، طراحی و تکنولوژی ارائه شد به طوری که هر روز با ۶ سخنرانی کامل حضار و بازدیدکنندگان را به خود جذب می کرد. البته تنها ایراد این بخش این بود که کلیه سخنرانی ها به زبان آلمانی ارائه شدند.

بهنام قاسمی
تحریریه مجله نساجی کهن ۷۷۲۴۵۷۸۰

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×