اخبار نساجی

اوباما خواستار پرداخت مالیات بیشتر از سوی ثروتمندان شد

 

اوباما خواستار پرداخت مالیات بیشتر از سوی ثروتمندان شد

رییس جمهور آمریکا بار دیگر از ثروتمندان این کشور خواست تا نسبت به سایر اقشار آمریکایی مالیات بیشتری بپردازند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی بی بی سی باراک اوباما که برای مبارزات انتخاباتی به ایالت فلوریدا سفر کرده است بار دیگر از قانون بافت سرمایه دار مشهور امریکایی مبنی بر لزوم پرداخت بیشتر مالیات از سوی ثروتمندان حمایت کرده است .

بر اساس این گزارش طبق این طرح برای افرادی که درآمد آنان در سال به بیش از یک میلیون دلار می رسد نرخ حداقل مالیات وضع می شود . ستاد انتخاباتی اوباما برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۲ میلادی به میت رامنی ، کاندیدای احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات حمله کرده است . دلیل این حمله این است که رامنی برای درآمدی بالغ بر ۲۱ میلیون دلار در سال ۲۰۱۰ میلادی مالیاتی کمتر از ۱۴ درصد پرداخت کرده است .

نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا هفته آینده در باره نرخ جدید مالیاتی به بحث خواهند نشست اما بعید به نظر می رسد رای گیری در این مورد صورت گیرد . وارن بافت چندی پیش به طور مرتب این انتقاد را مطرح کرده بود که سهم مالیات پرداختی از درآمدش به مراتب کمتر از مالیات منشی اش است .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×