اخبار نساجی

انگار کسی حاضر به حل مشکلات صنعت نیست

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

یک عضو هیات‌مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه واحدهای تولیدی در بلاتکلیفی قرار داشته و کسی حاضر به رفع مشکلات آنها نیست، گفت: هنوز واحدهای تولیدی کشور کارت خرید اعتباری کالای ایرانی را جدی نگرفته اند.

آرمان خالقی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه فراخوان اجرای طرح کارت اعتباری خرید کالا از همان ابتدا با ایراداتی همراه بود، اظهار داشت: اهمیت این طرح برای واحدهای تولیدی بیان نشد که در این میان هم وزارت صنعت و هم واحدهای تولیدی مقصر هستند.

وی با بیان اینکه هنوز هم واحدهای تولیدی این طرح را جدی نگرفته اند، افزود: هر روز ابهامات اجرای کارت اعتباری خرید کالا افزایش می یابد، مسئولان بانک مرکزی می‌گویند امکان خرید کالای خارجی با این کارت وجود ندارد اما بعد از چند روز می‌گویند مردم در صورت تمایل می‌توانند با کارت ها کالاهای خارجی هم خریداری کنند با این تفاوت که نرخ تسهیلات خرید این کالا با تولیدات ایرانی متفاوت است.

خالقی با اشاره به اینکه مسئولان باید تناقض‌ها را در صحبت‌های خود کنار بگذارند، گفت: باید دولت توان مالی مردم را تقویت می‌کرد نه اینکه با سیاست‌هایی مقطعی خواستار تحریک تقاضا در سطح بازار باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 وی تصریح کرد: امروز واحدهای تولیدی کشور در بلاتکلیفی قرار داشته و کسی حاضر به رفع مشکلات آنها نیست.

این عضو هیات‌مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه مشکلات فعلی واحدهای تولیدی کشور واضح است، افزود: نمی‌دانیم چرا مسئولین این اوضاع را می بیند اما تدبیری برای رفع آن انجام نمی دهند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×