اخبار فرش ماشینی

نخستین نشست اعضاء انجمن صنایع نساجی، پوشاک و چرم استان با مدیرکل سازمان تامین اجتماعی مازندران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

در این نشست که که در دفتر کار مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران انجام شد، اعضای هیات مدیره انجمن نساجی، پوشاک و چرم استان مازندان جهت دیدار ایشان و بهره‌مندی از آخرین راهکارهای آن سازمان برای بهره‌وری صنعت نساجی، پوشاک و چرم در این جلسه حضور یافتند.دبیر انجمن ضمن سپاسگزاری از آقای محمودی مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان مازندران به موجب پیگیری مسائل بیمه‌ای واحد‌های تولیدی نساجی، پوشاک و چرم انجمن در مورد کارهای انجام شده در انجمن در خصوص خدمات بیمه‌ای پرداخت.

دکتر پیمان ولی‌پور دبیر انجمن صنایع نساجی، پوشاک و چرم استان مازندران در خصوص مسائل صدور قردادهای بیمه‌ای، قطع ماده ۸۰ و … سخنانی ایراد نمود.

در ادامه آقای غلامرضا غلام‌رضاپور عضو هیات مدیره انجمن و مدیرعامل شرکت‌های شانه خزر و کیسه کشاورز در مورد اشکالاتی که در انجام قرادادهای فروش و حمل محموله‌های تجاری از شرکتهای پتروشیمی و دولتی عنوان توضیحاتی دادند.

همینطور آقای مهندس غلامحسین سرکاری عضو هیات مدیره و مدیرعامل بشل حریران در مورد قطع ماده ۸۰ و مشکلاتی که برای تولید کننده در این خصوص ایجاد شده مواردی را بیان نمود.

همچنین آقای اسلام جمشیدی عضو هیات مدیره انجمن و مدیرعامل شرکت بهبافت مازندران در مورد دریافت تسهیلات به ازای اشتغال جدید با این شرایط بیمه موضوعات و چالشهای جدید روبروی تولیدکنندگان بیان داشت.

در ادامه آقای عباس راعی عضو هیات مدیره انجمن مدیر عامل بهین دوخت تن آرا در خصوص کاهش ظرفیت تولید به موجب عدم توانایی در خرید ایرانیان، واردات بی رویه کالای لباسی و مواد اولیه نساجی مانند پنبه نخ و … به صورت قاچاق و رانت مواردی را بیان نمود

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مدیرکل بیمه تامین اجتماعی استان مازندارن ضمن خوش‌آمدگویی به اعضای انجمن صنایع نساجی، پوشاک و چرم استان مازندران و خشنودی از همکاری فی‌مابین برای حل مشکلات بیمه‌ای و اشتغال و تولید که مرتبط به قوانین بیمه‌ای می‌شود، اظهار داشت این اداره کل در خصوص پرداخت بیمه و حتی جریمه‌های انجام شده همکاری‌های زیادی با شرکت‌های تولید‌کننده نساجی و پوشاک داشته که موجب تسهیل در پرداخت اقساطی و کاهش جریمه آن شده است.این مقام در خصوص قوانین سخت بیمه‌ای و برداشت یارانه طرح بیمه ماده ۸۰ و بیمه های قالیبافی و … که مشمول این یارانه دولت بود در بودجه برنامه ششم گفت و اشاره داشت. محمودی در اجرای برنامه‌ای مدون آموزشی برای صاحبان صنعت و مدیران مالی و حسابداری شرکت ها توسط کارشناسان این سازمان اعلام آمادگی کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×