اخبار نساجی

امکان بازدید مجازی از نمایشگاه های هنری استرالیا

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

خبرگزاری فارس: شش نمایشگاه و گالری بزرگ و معتبر هنری در استرالیا از امروز به صورت مجازی و در قالب تورهای تحت وب سه بعدی قابل دسترس و بازدید شده اند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، این خدمات با همکاری گوگل ارائه می شود که در قالب طرحی موسوم به گوگل آرت درصدد ارائه خدمات تور مجازی به علاقمندان به مشاهده شاهکارهای هنری جهان و تابلوهای زیبا و مشهور نقاشی است.

یکی از این نمایشگاه ها گالری هنری New South Wales است که ۴۱۵ اثر موجود در آن از این طریق قابل مشاهده خواهند بود. از میان این آثار امکان مشاهده بیش از ۲۵۰ اثر هنری به طور سه بعدی امکان پذیر شده است.

کارشناسان معتقدند با این کار علاقمندان به آثار هنری می توانند از نزدیک تمامی نقاشی های زیبای موجود در این گالری ها را از نزدیک تماشا کنند.

برای اجرای این طرح از دوربین های ۳۶۰ درجه ای استفاده شده که از قابلیت زوم و نمایش تصاویر به طور ۳۶۰ درجه برخوردارند. تا به حال آثار هنری ۱۵۱ گالری در بیش از ۴۰ کشور از این طریق در معرض دید عموم قرار گرفته اند. اجرای پژروژه گوگل آرت از سال گذشته آغاز شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×