اخبار نساجی

امضای ۶ قرارداد جدید نفتی تا ۴۵ روز آینده

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

معاون وزیر نفت با اشاره به امضای ۱۶ قرارداد جدید نفتی به ارزش تقریبی ۲۱ میلیارد دلار در سال ۱۳۹۰ از امضای ۶ قرارداد جدید نفت و گاز تا پایان اردیبهشت ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، احمد قلعه‌بانی با اشاره به امضای ۱۶ قرارداد جدید نفتی به ارزش تقریبی ۲۱ میلیارد دلار در بخش بالادستی صنایع نفت و گاز ایران، گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده تا اردیبهشت ماه سالجاری حدود ۶ قرارداد جدید نفت و گازی دیگر امضا می شود.

مدیرعامل شرکت ملی نفت به مقایسه حجم سرمایه گذاری انجام شده در صنعت نفت در سال ۱۳۹۰ با سال پیش از آن پرداخت و تصریح کرد: در سال ۹۰ با وجود محدودیت‌های بودجه‌ای نسبت به سال پیش از آن حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش جذب سرمایه حاصل شد که ۵۰ درصد این سرمایه از منابع خارج از نفت و به سهم مساوی از منابع داخلی تامین شده است.

معاون وزیر نفت با اشاره به برنامه جذب سالانه ۳۰ میلیارد دلار سرمایه در هر سال از برنامه پنجم توسعه اظهار داشت: سال گذشته ۲۱ میلیارد دلار جذب سرمایه داشتیم پیش بینی می شود در سالجاری این رقم به میزان پیش بینی شده نزدیک تر باشد.

این عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفت با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی تولید گاز در سال گذشته، بیان کرد: پیش بینی می شود تولید گاز در سالجاری ۲۰ درصد افزایش یابد و برنامه تولید نفت را نیز مطابق با برنامه ابلاغی از سوی وزارت نفت پیش ببرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×