اخبار نساجی

امضای تفاهمنامه بین اتاق تهران و فدراسیون سازمان های صادر کننده هند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

اولین نشست دوجانبه بازرگانان ایران و هند در حال برگزاری است
امضای تفاهمنامه بین اتاق تهران و فدراسیون سازمان های صادر کننده هند

امضای تفاهمنامه بین اتاق تهران و فدراسیون سازمان های صادر کننده هند از اولین ساعات صبح امروز سالن تشریفات هتل شانگریلا میزبان نشستی دو جانبه است که توسط فدراسیون سازمان های صادر کننده هند(FIEO) برای هیات تجاری ایرانی ترتیب داده شده است. فدراسیون سازمان های صادر کننده هند که این جلسه را ترتیب داده از گروه های مختلف تجاری و صنعتی هند دعوت کرده تا برای مذاکره با گروه ایرانی در هتل شانگریلا حضور پیدا کنند.

پس از این که هیات تجاری ایرانی به سرپرستی یحیی آل اسحاق رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران شب گذشته وارد هند شد، گروه های مختلف تجاری هندی برای دیدار و مذاکره با این هیات اعلام آمادگی کردند که باعث شده تا برنامه این سفر چهار روزه فشرده تر از قبل شود.

اولین نشست مشترک بازرگانان ایرانی و هندی هم اکنون در هتل شانگریلا برقرار است و رییس فدراسیون سازمان های صادر کننده هند و رییس اتاق بازرگانی تهران در حال ایراد سخنرانی برای حاضرین و معرفی کردن گروه های حاضر و فرصت های تجاری مناسب برای طرفین هستند.

هم چنین مطابق برنامه این نشست بلافاصله پس از اتمام سخنرانی مقامات دو طرف؛ بازرگانان و فعالان اقتصادی دو کشور به صورت رودررو با یکدیگر مذاکره خواند داشت. حضور مقامات سه بانک خصوصی ایرانی و دو بانک مهم هندی در مذاکرات امروز صبح باعث شده تا بازرگانان نسبت به تسهیل بیشتر مراودات بانکی بین دو کشور و ارائه خدمات بانکی بیشتر برای بازرگانان امیدوار شوند.

این مذاکرات پس از صرف ناهار نیز در صورت تمایل طرفین ادامه خواهد یافت. هم چنین یحیی آل اسحاق بعد از ظهر امروز دیداری با قائم مقام وزیر بازرگانی هند خواهد داشت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.


اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×