اخبار نساجی

بهای طلا و شاخص بازارهای سهام بالا رفت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

بهای طلا و شاخص بازارهای سهام بالا رفت

تهران- پیش از برگزاری نشست کمیته مرکزی بازار آمریکا و همزمان با اینکه یونان آماده دریافت دومین بسته نجات می شود، بهای طلا و شاخص بازارهای جهانی سهام و کالا بالا رفت.

به گزارش بی باک به نقل از گروه اقتصادی ایرنا و به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ، بهای طلا برای تحویل فوری در ساعت یک و ۳۳ دقیقه بعد از ظهر روز سه شنبه به وقت سنگاپور ۳/۰ درصد افزایش یافت و به یک هزار و ۷۰۴ دلار و ۲۰ سنت در هر اونس رسید.

بر اساس داده های گردآوری شده توسط بلومبرگ، دارایی طلای صندوقهای سرمایه گذاری کالا دیروز (دوشنبه) به رکورد دو هزار و ۴۰۸ تن و ۹۸۱ کیلوگرم رسید.

در تاریخ ۲۹ فوریه (۱۰ اسفند) پس از آنکه ‘بن اس.برناک’ رییس بانک مرکزی آمریکا به اجرای دور سوم سیاست تسکین پولی از سوی این بانک اشاره ای نکرد، بهای طلا بیشترین کاهش روزانه خود از سال ۲۰۰۸ را تجربه کرد و نرخ برابری دلار به بالاترین سطح خود رسید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

شاخص دلار که تغییرات این ارز را در مقابل شش ارز اصلی (یورو، پوند انگلیس، دلار کانادا، فرانک سوییس، ین و کرون سوئد) ثبت می کند، امروز کاهش یافت.

وزرای دارایی منطقه یورو دیروز دومین بسته نجات یونان را امضا کردند و فردا مصوبه رسمی آن را ارایه خواهند کرد.

این خبر سبب شد، شاخص بازارهای سهام و کالا امروز صعود کند.

بهای طلا با خلوص ۹۹/۹۹ درصد در بازار خرید و فروش طلای شانگهای اندکی تغییر کرد و به ۶۴/۳۴۷ یوان در هر گرم ( یک هزار و ۷۰۹ دلار و ۳۳ سنت در هر اونس) رسید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×