اخبار فرش ماشینی

المپیک نساجی جهان در اسپانیا

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

ایتما همواره بزرگترین رویداد صنعت نساجی جهان بوده و با تمام فراز و نشیب هایش همواره به  عنوان میعاد گاه تمامی نساجان جهان و به ویژه در بخش ماشین الات نساجی محسوب شده است.

نمایشگاه ایتماکه دوره قبل آن در کشور آلمان و شهر مونیخ برگزار شد پس از ۴ سال و بحران ها و اتفاقات تلخ و شیرینی که در صنعت نساجی جهان رویداد این بار در شهر بارسلون اسپانیا  در سال ۲۰۱۱ برگزار می گردد.هر چند که پس از انتخاب بارسلون توسط انجمن اروپایی ماشین سازان نساجی حرف و حدیث های زیادی پیرامون عدم توانایی اسپانیا در برگزاری این رویداد مهم پیش آمد و ایتالیایی ها از انتخاب نشدن میلان برای سال ۲۰۱۱ گله و شکایت های زیادی را در سراسر دنیا انجام دادند اما با نزدیک تر شدن به شروع این نمایشگاه عظیم به نظر میرسد تلاشهای اسپانیایی ها می تواند ایتما را با شکوه تر از قبل نماید. ماتادور ها هر چند صنعت ماشین سازی به قدرت رقیبانی چون فرانسه ، ایتالیا و آلمان ندارند اما آنها هم حرف های زیادی برای گفتن دارند.
مجله صنعت کهن  نیز به نوبه خود سعی دارد تا به عنوان همکار این این نمایشگاه در ایران تا شروع نمایشگاه اطلاع رسانی مناسبی را در رابطه با جنبه های گوناگون این نمایشگاه به بازدید کنندگان سایت و مشترکین مجله صنعت کهن انجام دهد. علاقمندان می توانند در وب سایت صنعت کهن اخبار مربوط به برگزاری ، رزرو غرفه ، اطلاعات اقامت و سفر ، معرفی تورهای مختلف نمایشگاه ایتما و … را در سایت کهن پیگیری نمایند.

لطفا سوالات و نظرات خود را در این رابطه برای ما ارسال کنید و یا با دفتر مجله تماس حاصل نمائید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×