اخبار فرش ماشینی

افزایش ۴۰درصدی تولید پوشاک در اصفهان

 

افزایش 40درصدی تولید پوشاک در اصفهان

رییس اتحادیه پوشاک دوخته فروش اصفهان گفت: کاهش پوشاک قاچاق در بازار اصفهان در سال گذشته و ابتدای سال جاری باعث شد تا تولید پوشاک ۳۰ تا ۴۰درصد افزایش یابد.

ابراهیم خطابخش توضیح داد: حمایت لازم از تولید پوشاک نمی‌شود. اجرای طرح شبنم بر کاهش قاچاق موثر بود. با وجود افزایش تولید باید با فرهنگ سازی، خرید پوشاک ایرانی که کیفیتی بسیار مناسب دارد نیز ترویج شود.

وی با بیان این‌که در طول ۲۰سال گذشته سود فروش پوشاک تغییری نکرده است، ادامه داد: باید هزینه‌های تولید کاهش یافته و با حمایت‌های مناسب، چرخ‌هایی که در حال حاضر به علت نبود توجیه اقتصادی خاک می‌خورد به چرخه تولید باز گردد.

رییس اتحادیه پوشاک دوخته فروش اصفهان با اشاره به توقف در اجرای طرح شبنم، گفت: برای حذف یا ادامه طرح باید در ابتدا برنامه ریزی می‌شد چرا که اجرا و یا حذف این طرح باعث سردرگمی و آشفتگی به خصوص در بازار واردات پوشاک شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی درباره وضعیت مالیات بر پوشاک، تصریح کرد: به نظر می‌رسد که برای وضع مالیات بر فروش پوشاک کارشناسی دقیقی انجام نمی‌شود، به طوریکه شاهد رشد چند برابری مالیات پوشاک هستیم و مسوولان نیز پاسخگوی علت این مساله نیستند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×