اخبار فرش ماشینیجذاب‌ترین‌ها

افزایش هفت برابری قیمت مواد اولیه صنعت فرش

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

استاندار اصفهان گفت: با مشکلات اخیر اقتصادی و ایجاد تحریم‌های ظالمانه تلاش زیادی برای رفع مشکلات صنعت فرش از طریق ارائه تسهیلات انجام شده است.

 عباس رضایی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی آران و بیدگل اظهار کرد: در مسائل حوزه فرش، ۲ مشکل عمده وجود دارد. اول مواد اولیه که تولید داخل است و با توجه به افزایش قیمت مواد تا حدود ۷ برابر نسبت به اوایل سال گذشته سعی شد با ارائه تسهیلات و افزایش ۴ برابری سرمایه در گردش بانک‌های کشور این مشکل تا حدودی مرتفع شود.

 

به گزارش مجله نساجی کهن به نقل از ایسنا وی گفت: مشکل ناشی از ایجاد تحریم‌های ناجوامردانه آمریکا بر علیه اقصاد ایران است که مشکلاتی را برای صنعت ایجاد کرده و نمی‌توان قول داد که حل می‌شود و باید با مدیریت این مسئله را رفع کنیم و از تمام ظرفیت‌های داخلی برای پیشبرد صنعت استفاده کنیم.

 

وی به حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: ارزان ترین راه برای رشد کشور توسعه و رونق صنعت پاک و سودآور گردشگری است که باید با فرهنگ سازی درست بتوانیم به جذب گردشگران خارجی اقدام کنیم و در کنار آن زیر ساخت‌های گردشگری را تامین کنیم و در این راه از کمک ایرانیان خارج از کشور نیز استفاده کنیم .

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

استاندار اصفهان  به شعار سال اشاره کرد و گفت: رونق تولید باید به شکل عملی و اصولی مورد توجه قرار گیرد و تصمیم دولت همراهی بیشتر با بخش صنعت به خصوص تولید کنندگان و شنیدن مشکلات و در حد توان ارائه راهکار برای برون رفت صنعت از مشکلات است. حمایت از صنعت و صنعت گر در شرایط فعلی لازمه پویایی و رشد اقتصاد کشور است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×