اخبار نساجی

حمله هکرهای ناشناس به کمیسیون اروپا

هکرهای موسوم به ناشناس اطلاعاتی را که در جریان حمله به سایت کمیسیون اروپا یکی از نهادهای وابسته به اتحادیه اروپا سرقت کردند را منتشر کرده اند.

به گزارش  افکارنیوز،فارس به نقل از وی تری نوشت: این حمله که در روز ۵ آوریل اتفاق افتاده بازتاب های گسترده ای داشته و یکی از هکرهای ناشناس از طریق حساب کاربری خود در سایت توییتر در حال منتشر کردن این اطلاعات است.

اطلاعات منتشر شده از این طریق شامل اسامی، کلمات عبور و جزییات فهرست تماس تعدادی از کارکنان و رؤسای کمیسیون اروپا می باشد. هکرهای ناشناس می گویند این حمله را با همکاری یک گروه هکری دیگر به نام Malicious Security یا (MalSec) انجام داده اند.

این هکرها می گویند اطلاعات مفصل تر و جزیی تری را در این زمینه در تاریخ ۱۱ آوریل یعنی اواخر این هفته ارائه خواهند کرد. شاخه انگلیسی هکرهای ناشناس هم از برنامه های خود برای حمله به وب سایت وزارت کشور انگلستان خبر داده است.

بر خلاف موارد گذشته هکرها علت حمله به سایت کمیسیون اروپا را اعلام نکرده اند. وظیفه این نهاد که در سال ۱۹۷۵ تاسیس شده طراحی و اجرای برنامه هایی به منظور ارتقای شرایط کار و زندگی در میان کشورهای اروپایی است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×