اخبار فرش ماشینی

افزایش قیمت ها چالش جدید شرکت های تکمیل فرش ماشینی کاشان

به گزارش مجله کهن دبیر انجمن نساجی ایران در کاشان در حاشیه این نشست در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مجله کهن افزایش۲۱ درصدی یورودر ابتدای سال جاری را مهمترین عامل افزایش قیمت های مواد اولیه این شرکت ها اعلام کرد وگفت : افزایش قیمت یورو ، انرژی و مواد اولیه ، مستنداتی است که می تواند سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان را مجاب به پذیرش افزایش خدمات شرکت های تکمیل فرش ماشینی نماید .
محمد مروج گفت : افرایش قیمت خدمات شرکتهای تکمیل فرش ماشینی تنها با مجوز سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان امکان پذیر خواهد بود .

وی فروش نقدی توسط شرکتهای تکمیل فرش ماشینی ، پیش از اعلام افزایش قیمت ها از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان را یکی از راهکارهای اساسی برای جبران افزایش قیمت مواد اولیه اعلام کرد .
دبیر انجمن نساجی ایران، فروش نقدی را به معنای ۱۵ درصد افزایش قیمت دانست و افزود : فروش نقدی موجب خواهد شد تا فروش غیرنقدی بصورت قانونی افزایش داشته باشد و جبران افزایش قیمت ها را داشته باشد .
وی درادامه با اشاره به دریافت بسته های حمایتی دولت توسط شرکتها از طریق وزات صنایع گفت : نوع بسته های حمایتی دولت از طریق وزارت صنایع در سایت تحول مشخص شده است که می توان به دریافت وام برای پرداخت نیمی از مصرف برق این شرکتها با کارمزد ۴درصد یکساله اشاره کرد .

مروج در ادامه نقش شرکت تعاونی فعالان تکمیل فرش کاشان را در رفع مشکلات این شرکتها مثبت ارزیابی کرد و اظهارداشت : هماهنگی شرکتهای تکمیل فرش کاشان با شرکت تعاونی می تواند در خرید و فروش کلی ضایعات ، و همچنین خرید مواد اولیه ، نخ ریشه و نخ حاشیه با قیمت یکسان از یک تولید کننده و تثبیت قیمت ها کمک شایانی به اقتصاد شرکتهای تکمیل فرش ماشینی کاشان باشد .

به گفته وی شرکت تعاونی فعالان تکمیل فرش کاشان در مدت کوتاه فعالیت خود خدمات قابل توجهی به شرکتها داشته و انتظارات از این شرکت تعاونی باید منطقی بوده و نباید از آن انتظارمعجزه در این مدت کوتاه داشت .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×