اخبار نساجی

افزایش دریافت اظهارنامه‌های مالیاتی الکترونیکی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

افزایش دریافت اظهارنامه‌های مالیاتی الکترونیکی

 

وزیر امور اقتصادی و دارایی از افزایش دریافت اظهارنامه های مالیاتی به صورت الکترونیکی در سالجاری نسبت به سال های گذشته خبرداد و گفت: همکاری بین سازمان مالیاتی و سایر دستگاه‌ها افزایش یافته است.

سید شمس الدین حسینی از افزایش همکاری بین سازمان امور مالیاتی کشور و سایر دستگاه ها در ارتباط با پرداخت مالیات و ارائه آن به صورت خود اظهاری و الکترونیکی خبرداد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه در حال حاضر در چهارمین ماه و در پیک جمع آوری اظهارنامه های مالیاتی قرار داریم، افزود: به زودی آمار دقیقی از وضعیت ارائه اظهارنامه های مالیاتی ارائه خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی در عین حال وضعیت ارائه اظهارنامه های مالیاتی در سال جاری را نسبت به سالهای گذشته بسیار امیدوار کننده توصیف کرد.

حسینی گفت: بررسی ها تاکنون نشان می دهد که روند و نسبت دریافت اظهارنامه های مالیاتی به صورت الکترونیکی در سال جاری نسبت به سال های گذشته بسیار افزایش یافته است.

همچنین علی عسکری در این مورد گفت: مودیان مالیاتی می توانند نسخه ای از اظهارنامه های مالیاتی را از روی پایگاه اینترنتی سازمان امور مالیاتی بر روی رایانه خود ذخیره و پس از درج اطلاعات خواسته شده، آن را به صورت الکترونیکی به سازمان امور مالیاتی ارسال کنند.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور ارائه اظهارنامه به صورت الکترونیکی را موجب صرفه جویی در وقت و هزینه مودیان و سازمان امور مالیاتی دانست.

وی افزود: مودیانی که اظهارنامه های خود را به صورت الکترونیکی به ادارات امور مالیاتی ارسال کنند، در دریافت تسهیلات مالیاتی در اولویت قرار می گیرند و از جمله می توانند ۳۰ درصد مالیات را نقد و بقیه را به صورت اقساط تا پایان سال پرداخت کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×