اخبار نساجی

افزایش بیش از ۳۰۸ میلیارد دلاری تولید ناخالص داخلی ایران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

افزایش بیش از 308 میلیارد دلاری تولید ناخالص داخلی ایران

واحد اطلاعات اکونومیست از افزایش بیش از ۳۰۸ میلیارد دلاری تولید ناخالص داخلی ایران تا سال ۱۳۹۵ خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل ایسنا، واحد اطلاعات اکونومیست در گزارش ماه آگوست ۲۰۱۲ خود اعلام کرده است که تولید ناخالص داخلی ایران از ۴۳۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار در سال گذشته به ۴۷۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار در سال جاری خواهد رسید که ۳۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار افزایش نشان می‌دهد.

آمارها حاکی از آن هستند که در سال آینده تولید ناخالص داخلی کشور معادل ۵۴۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار خواهد بود که از افزایش ۷۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلاری برخوردار است.

انتظار می‌رود در سال ۱۳۹۳ تولید ناخالص داخلی ایران با افزایش ۵۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلاری مواجه شده و به ۵۹۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار بالغ شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به اعتقاد اکونومیست تداوم روند صعودی منجر به ثبت رقم ۶۷۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار برای تولید ناخالص داخلی کشور در سال ۱۳۹۴ خواهد شد.

انتظار می‌رود در سال ۱۳۹۵ رقم ۷۷۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار برای تولید ناخالص داخلی ایران به ثبت برسد که در مقایسه با سال جاری ۳۰۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار افزایش نشان می‌دهد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×