اخبار نساجی

افت کامل سکه آتی در دامنه ۵ درصد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

افت کامل سکه آتی در دامنه ۵ درصد

در ادامه ریزش قیمت سکه در معاملات آتی، امروز نیز با توجه به کاهش دلار و باز شدن بازار جهانی با روند کاهشی، قرار داد‌های آتی مجدداً سقوط ۵ درصدی قیمت را در کلیه قرارداد‌های خود ثبت کرد.

به گزارش بی باک به نقل از فارس، روند منفی و صف فروش سکه در قرارداد‌های آتی امروز نیز ادامه پیدا کرد و در صورتی که یک روز دیگر بازار منفی شود اتفاقی که در چند ماه گذشته منجر به متضرر شدن معامله گران و کارگزاران شد مجدد رخ خواهد داد.

بر اساس این گزارش افت قیمت دلار، شرایط نامناسب بانک‌ها در روز گذشته، همراهی انس جهانی با روند روبه  پایین ودر نهایت تحویل سکه‌های پیش فروش از فردا دلایلی است که دست به دست هم داده تا امروز بازار آتی سکه همانند دیروز سقوط ۵ درصدی قیمت را در نیم ساعت نخست معاملات به ثبت برساند.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر سکه اردیبهشت، خرداد و تیر ماه با کاهش به ترتیب با کاهش ۳۵، ۳۵ و ۳۶ هزار تومانی به دلیل افت ۵ درصدی در هر قرار داد به نرخ ۶۶۱ ، ‌۶۶۵ و ۶۷۷ هزار تومان رسیده و در حال معامله است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

همچنین سکه مرداد ماه که هفته گذشته نماد آن باز شد امروز تا این ساعت هیچ معامله‌ای در آن انجام نشده است و صف‌های فروش بدون خریدار است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×