اخبار نساجی

افت بی سابقه قیمت سکه و ارز در بازار

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

افت بی سابقه قیمت سکه و ارز در بازار

رویکرد مثبت مذاکرات گروه ۱+۵ سبب افت شدید قیمت سکه در معاملات آتی شد.

به گزارش همراهان نیوز به نقل از فارس، پس از افت و صف فروش در معاملات آتی سکه، دیروز معامله گران در همه قراردادها با ریزش بیش از ۵/۳ درصد رو به رو شدند که بیشترین افت مربوط به سکه تیر و مرداد ماه است که حداکثر افت روزانه خود یعنی ۵ درصد را در یک ساعت نخست ثبت کردند.

براساس این گزارش: نتایج مثبت و امیدوارکننده مذاکرات گروه ۱+۵، علاوه بر اینکه باعث شد بورس اوراق بهادار با رشد ۳۲۷ واحدی منفجر شود، به دلیل بالا رفتن اعتماد اقتصادی، قیمت سکه و دلار نیز با افت روبه رو شد.

همچنین، همه این مسائل در کنار هم موجب شد قیمت سکه اردیبهشت و خرداد ماه در قراردادهای آتی به مرز ۷۰۰ هزار تومان برسد، براین اساس سکه های اردیبهشت، خرداد، تیر و مرداد ماه با کاهش ۲۸، ۳۳، ۳۵ و ۳۸ هزار تومانی نسبت به روز شنبه روبه رو شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

افت شدید قیمت ها

از سوی دیگر قیمت انواع سکه بهار آزادی در بازار آزاد نیز دیروز با افت شدید مواجه شد.
به گزارش خبرنگار ما، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید دیروز با ۳۶ هزار تومان کاهش نسبت به روز قبل به ۶۹۵ هزار تومان رسید.

همچنین بهای هر قطعه سکه طرح قدیم با افت ۳۵ هزار تومان به ۷۰۲ هزار تومان تنزل کرد.
بر همین اساس قیمت هر نیم سکه نیز با ۲۲ هزار تومان کاهش نسبت به روز شنبه به ۳۴۸ هزار تومان، ربع سکه ۱۷۸ هزار تومان و سکه گرمی به ۹۷ هزار تومان رسید.نرخ هر دلار آمریکا نیز دیروز با افت ۷۰ تومانی نسبت به روز قبل به ۱۸۰۵ تومان، هر یورو معادل ۲۴۱۳ تومان و هر پوند انگلیس هم به قیمت ۲۹۶۵ تومان به فروش رسید.
هر گرم طلای ۱۸ عیار هم معادل ۷۰ هزار و ۶۰۰ تومان تعیین قیمت شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×