اخبار نساجی

اعلام نحوه پرداخت غیرحضوری قبوض تلفن

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

‎‎‎متصدیان ارائه خدمات به مردم در تلاش‌اند تا درراستای تحقق شعار دولت الکترونیکی با ارایه خدمات درجهت کاهش رفت و آمدها، کاهش حجم ترافیک، کاهش هزینه‌های اضافی و مدیریت شهری بپردازند که شرکت پست و وزارت ارتباطات از جمله سازمان‌های فعال در این حوزه، در تلاش برای تسهیل ارائه خدمات به مشترکان هستند.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، خدمات بانکداری الکترونیکی به روش‌های متعددی مانند خدمات بانکی از طریق اینترنت، انواع خدمات کارت و ارائه خدمات بانکی از طریق تلفن همراه ارائه می‌شود.

بانک‌ها در تلاش برای کسب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود نسبت به ارائه خدماتی از قبیل مشاهده و ارسال صورت حساب، خرید و فروش سهام، پرداخت قبض‌های خدمات شهری، انتقال وجه بین حساب‌های یک بانک و غیره را از طریق اینترنت، تلفن (ثابت و همراه)، دستگاه خودپرداز و پایانه فروش اقدام کرده‌اند.

در همین راستا شرکت ارتباطات سیار با همکاری بانک‌ها، نسبت به فراهم‌سازی امکاناتی درخصوص پرداخت غیرحضوری قبوض تلفن همراه از طریق سامانه اطلاع رسانی ۹۹۹۰ ، خود پرداز، تلفن بانک، اینترنت، پیام کوتاه، پایانه فروش و پروتکل وپ در سطح کشور فراهم کرده است.

با این روش‌ها دیگر لازم نیست مشترکین وقت خود را درترافیک و یا صف طولانی شعب بانک‌ها صرف کنند. بلکه در هر ساعت از شبانه روز، در منزل یا محل کار و در هر مکان دیگر حتی خارج از محل سکونت خود می‌توانند قبض تلفن همراه خود را پرداخت کرده و دیگر نگران تاخیر و دیرکرد درپرداخت آن نباشند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رویت و پرداخت صورتحساب آخرین دوره

نحوه اشتراک و استفاده از خدمات در کلیه روش‌ها بدین صورت است:

١- افتتاح حساب نزد هر یک از بانک های ارائه دهنده خدمات غیر حضوری پرداخت قبوض

٢- تکمیل فرم استفاده از خدمات مذکور در بانک مذکور و دریافت کد شناسایی و کلمه عبور

روش پرداخت قبض از طریق پیام کوتاه

– پیام کوتاه خود را با فرمت اعلام شده به شماره‌ای که بانک در اختیارتان قرار داده است، ارسال کنید.

به طور مثال فرمت پپام جهت پرداخت قبض از طریق پیام کوتاه در بانک تجارت به شکل زیر است: رمز پرداخت کننده + شناسه پرداخت + شناسه قبض + شماره حساب + ۳

توجه: شناسه قبض و شناسه پرداخت در قبوض مصرفی درج شده است.

نکات مهم امنیتی

پس از برطرف شدن نیاز از اطلاعات ارسال شده توسط بانک،‌ برای جلوگیری از پر شدن حافظه موبایل و نیز عدم اطلاع دیگران از شماره حساب شما،‌ توصیه می‌شود آن را پاک کنید.

در صورت واگذاری سیم کارت یا‌ مفقود شدن آن، ‌از طریق اینترنت یا شعبه‌ای که در آن حساب دارید، این خدمت را برای شماره موبایل مذکور غیرفعال کنید. عواقب ناشی از عدم اقدام فوق به عهده مشتری است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×