اخبار فرش ماشینی

اعلام حضور هیات تجاری اتاق بازرگانی و صنایع براتیسلاوا در اتاق تهران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

اعضای محترم احتراما به اطلاع می رساند هیات تجاری اتاق بازرگانی و صنایع براتیسلاوا (اسلواکی) به دعوت اتاق بازرگانی تهران و به منظور دیدار و گفت و گو با فعالان اقتصادی کشورمان از تاریخ ۹-۲ خرداد ماه سال جاری به ایران سفر خواهد نمود.

این هیات ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخنم ۴ خرداد ماه سال جاری در محل ساختمان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برای دیدار با همتایان ایرانی خود حضور خواهد یافت.

زمینه های کاری هیات تجاری اتاق بازرگانی و صنایع براتیسلاوا:

صنایع تولید و طراحی شیشه و کریستال، تجهیزات و ماشین آلات صنایع پلاستیک، حفاری و خاک برداری، سیستم های انتقال در صنایع کاغذ و چاپ، صنایع بصری و لیزری، وسائل اندازه گیری و ابزار دقیق، صنایع معدنی، برق و انرژی و نیروگاه های برق – آبی، صنایعت و تجهیزات دفاعی، مواد و محصولات نسوز، دارویی و شیمیایی، لوازم دفتری، صنایع گاز، تجارت محصولات کشاورزی، صنعت توریسم، خدمات مشاوره ای و تجاری.

از اعضای محترم تقاضا می شود در صورت تمایل به حضور در این جلسه و مذاکره با اعضای هیات تجاری اتاق بازرگانی و صنایع براتیسلاوا با شماره ۸۸۷۱۹۰۱۱ تماس حاصل نمایند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×