اخبار فرش ماشینی

اعطای ۳۰۰میلیارد ریال تسهیلات به صنایع آران و بیدگل

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

معاون برنامه ریزی سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصفهان گفت: در سال ۹۵ تعداد ۱۶۲ مورد ثبت نام برای تسهیلات از شهرستان آران و بیدگل داشتیم که به ۶۵ مورد ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اعطا شد.

محمد زینلی پور معاون برنامه ریزی سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصفهان در نشست معارفه رئیس این اداره در آران و بیدگل گفت: آران و بیدگل در دو حوزه صنعت و گردشگری ظرفیت بالایی برای توسعه و اشتغال دارد.

وی با اشاره به اینکه اشتغال در این شهرستان در مقایسه با سایر شهرستان های استان اصفهان در وضعیت مناسب تری قرار دارد، خاطر نشان کرد: در آران و بیدگل رسما ۸۵۰ واحد صنعتی وجود دارد اما تاکنون برای ۶۵۰ واحد با ۱۲ هزار نفر اشتغال مجوز صادر شده است.

وی مهم ترین مشکل صنعت آران و بیدگل را تک محصولی بودن آن در حوزه منسوجات فرش ماشینی دانست و افزود: در صورتی که برای این محصول مشکلی پیش بیاید، به رونق، اشتغال و درآمد این شهرستان ضربه وارد می شود.

معاون برنامه ریزی سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد: اشتغال باید به سمت صنایع پایین دستی سوق پیدا کند و از حالت تک محصولی خارج شود.

زینلی پور با اذعان به اینکه در حوزه معدن، در حد ظرفیت این شهرستان کار نشده است، گفت: امیدواریم سازمان زمین شناسی را برای ورود بهتر به معادن فلزی و صنایع مرتبط آن در شهرستان متقاعد کنیم.

معاون برنامه ریزی سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصفهان به حمایت دولت از صنایع اشاره کرد و گفت: در سال ۹۵ تعداد ۱۶۲ مورد ثبت نام برای تسهیلات از شهرستان آران و بیدگل داشتیم که به ۶۵ مورد ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اعطا شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

زینلی پور افزود: حدود ۲۰۰ میلیارد ریال از این مبلغ در بحث سرمایه در گردش و ۱۰۰ میلیارد ریال برای بازسازی و نوسازی و ارتقای تکنولوژی واحدهای فرش تسهیلات ارائه شده است.

در این مراسم، مجتبی محلوجی به عنوان رئیس جدید اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان آران و بیدگل معرفی شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×