اخبار فرش ماشینی

اعزام هیأت صنعتی- تجاری به ترکیه با همکاری انجمن صنایع نساجی ایران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 اعزام هیأت صنعتی- تجاری به ترکیه با همکاری انجمن صنایع نساجی ایران

هزینه اقامت هیأتی متشکل از ۱۰ نفر از مدیران صنایع نساجی عضو انجمن صنایع نساجی ایران که قصد خرید ماشین‌آلات نساجی از اعضای انجمن TEMSAD را دارند، در زمان برگزاری نمایشگاه Texpo Eurasia 2014 توسط تمساد تقبل میگردد.

در ادامه همکاری‌های انجمن صنایع نساجی ایران و انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات نساجی ترکیه (TEMSAD)، مقرر گردیده که هزینه اقامت هیأتی متشکل از ۱۰ نفر از مدیران صنایع نساجی عضو انجمن صنایع نساجی ایران که قصد خرید ماشین‌آلات نساجی از اعضای انجمن TEMSAD را دارند، در زمان برگزاری نمایشگاه Texpo Eurasia 2014 توسط آن نهاد مذکور تقبل گردد تا ضمن بازدید از نمایشگاه به انجام مذاکرات لازم با شرکای تجاری خود بپردازند.

لازم به توضیح است که نمایشگاه Texpo Eurasia 2014 همزمان با نمایشگاه YARN Fair از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۹ مارچ (برابر با ۶ تا ۹ فروردین سال ۹۳) در مرکز نمایشگاهی Tuyap شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

اعضای محترم انجمن صنایع نساجی ایران میتوانند در صورت تمایل مراتب آمادگی خود را به همراه نام شریک تجاری خود در کشور ترکیه نهایتاً تا پایان بهمن ماه به دبیرخانه انجمن اعلام نمایند تا هماهنگی‌های لازم به عمل آید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×