گزارش نمایشگاه ها

درخواست رزرو غرفه برای ITMA 2023 فراتر از انتظارات

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

ITMA 2023، نوزدهمین نمایشگاه از بزرگترین نمایشگاه فناوری نساجی و پوشاک جهان است که در ۱۲ سالن در مرکز نمایشگاهی Fiera Milano Rho برگزار خواهد شد.

به گفته CEMATEX (کمیته اروپایی تولیدکنندگان ماشین آلات نساجی)، صاحب نمایشگاه ITMA، این نمایشگاه با استقبال پرشور تولیدکنندگان پیشرو فناوری نساجی و پوشاک مواجه شده است.

بیش از ۹۳ درصد از فضای نمایشگاه تا آخرین مهلت درخواست تا ۱۵ مارچ ۲۰۲۲ فروخته شد. در مجموع ۱۳۶۴ متقاضی از ۴۲ کشور بیش از ۱۱۱۰۰۰ متر مربع فضای خالص نمایشگاه را رزرو کرده اند.

آقای ارنستو ماورر، رئیس CEMATEX، گفت: «با وجود عدم قطعیت های اقتصادی و ژئوپلیتیکی که جامعه تجاری جهانی با آن مواجه است، پاسخ به ITMA 2023 فراتر از انتظارات ما بوده است. ما از حمایت و درخواست قوی صنعت نساجی و ماشین سازان نساجی در اقصی نقاط جهان قدردانی می کنیم. وضعیت رزرو فضا نشان دهنده اعتماد صنعت نساجی به ITMA به عنوان بهترین سکوی پرتاب جهانی آخرین فناوری ها و نوآوری ها است.

آقای چارلز بودوین، رئیس خدمات ITMA، سازمان‌دهنده ITMA 2023، افزود: «پس از گذشت بیش از دو سال از همه‌گیری، جامعه تجاری جهانی مشتاق است تا به تجارت واقعی بپردازد. کسب‌وکارها به دنبال سرمایه‌گذاری بلندمدت در فناوری‌های کلیدی هستند تا رقابتی باقی بمانند. ITMA به عنوان معتبرترین نمایشگاه جهان در نوع خود، پلتفرم اساسی این صنعت برای خرید و فروش و همکاری رو در رو است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

آقای دینش بولور، مدیر فروش Lohia Corp Limited گفت: “ما مشتاقانه منتظر ITMA 2023 هستیم زیرا این یک پلت فرم جهانی ایده آل برای ما است تا طیف کاملی از راه حل های انتها به انتها خود را برای تولید نخ های چند رشته ای پلی پروپیلن به نمایش بگذاریم. برای کاربردهای فنی مختلف در طول همه‌گیری، استفاده از نمایشگاه‌های بزرگ برای تعاملات رو در رو با مشتریان فعلی و بالقوه‌مان دشوار بوده است، و ITMA 2023 این اهرم را ارائه می‌دهد.

بسیاری از شرکت ها در طول دو سال گذشته از محیط آرام تجاری برای تحقیق و توسعه راه حل های نوآورانه تر استفاده کرده اند. از این رو، همه آنها آماده استفاده از ITMA 2023 برای رونمایی از فناوری های خود هستند.

آقای Beauduin توصیه کرد: “ما می خواهیم از کسانی که برای فضا درخواست نکرده اند بخواهیم هر چه سریعتر این کار را انجام دهند تا به بخش های مورد علاقه خود وارد شوند زیرا فضا به سرعت در حال پر شدن است.”

کشورها و بخش های برتر

شرکت هایی که در انجمن ماشین سازان اروپا عضویت دارند CEMATEX بیش از ۶۵ درصد از فضا را رزرو کرده اند. سه کشوری که بیشترین متقاضی را دارند ایتالیا، آلمان و اسپانیا هستند. از سایر نقاط جهان، کشورهای برتر چین، ترکیه و هند هستند. بخش های برتر بر اساس تعداد متقاضی عبارتند از تکمیل، ریسندگی، بافندگی، چاپ، بافندگی، سیم پیچی و منسوجات نبافته.

با توجه به اینکه پایداری و بازیافت در دستور کار بسیاری از سازندگان نساجی و پوشاک قرار دارد، بخش بازیافت توجه زیادی را به خود جلب کرده است. درخواست برای نمایشگاه در ITMA برای اولین بار Recover Textile Systems است.

مدیر عامل Recover، آلفردو فر، گفت: “الیاف پنبه ای بازیافتی ما به کاهش اثرات زیست محیطی لباس های پنبه ای کمک می کند و یک استراتژی ضروری برای دستیابی به اهداف آب و هوایی تعیین شده برای سال ۲۰۳۰ است. ما در چندین طرح صنعتی آینده نگر شرکت کرده ایم که به دستیابی به چشم انداز ما کمک می کند.  ما برای اولین بار در ITMA 2023 نمایشگاه داریم و ITMA را به عنوان یک پلتفرم ایده آل برای نمایش محصولات خود و ملاقات و همکاری با همه ذینفعان در فضای پایداری و بازیافت می بینیم.

سازمان های حمایت کننده

همکاری در صنعت همچنین برای موفقیت صنعت نساجی و پوشاک جهانی بسیار مهم است و سازمان دهنده با انجمن های تجاری و حرفه ای مختلف تماس گرفته است. ITMA 2023 در حال حاضر حمایت بیش از ۸۰ سازمان صنعتی را به دست آورده است.

آنها شامل سازمان های جهانی و منطقه ای مانند فدراسیون صنعت رنگرزی آسیا، انجمن تولید کنندگان پنبه، کنفدراسیون پوشاک و نساجی اروپا، انجمن تولیدکنندگان چاپ متخصص اروپا، فدراسیون بین المللی پوشاک، فدراسیون بین المللی تولیدکنندگان نساجی و ائتلاف پوشاک پایدار می شوند.

ITMA 2023 در Fiera Milano، میلان، از ۸ تا ۱۴ ژوئن ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد. 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×