اخبار فرش ماشینی

اطلاعیه مهم در خصوص حسابرسی های بدون اطلاع قبلی از شرکت ها

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

قابل توجه اعضای محترم انجمن صنایع نساجی ایران

با توجه به مشکلات ایجاد شده از طرف تامین اجتماعی برای برخی شرکت های تولیدی در خصوص حسابرسی های بدون اطلاع قبلی از شرکت ها از طرف بازرسان تامین اجتماعی و اجبار بعضی از بانک ها به ارائه مفاصا حساب از تامین اجتماعی برای خدمات بدین وسیله متن کامل ماده ۳۹ قانون کار و تامین اجتماعی به همراه ماده ۳۹ رفع موانع تولید رقابت پذیر به شرح زیر جهت استحضار تقدیم می گردد.

ماده ۳۹ قانون کار و تامین اجتماعی

کارفرما مکلف است حق بیمه مربوط به هر ماه را حداکثر تا آخرین روز ماه بعد به سازمان بپردازد. همچنین صورت مزد یا حقوق بیمه شدگان را به ترتیبی که در آیین نامه به طراز تنظیم و ارسال صورت مزد که به تصویب شورای عالی سازمان خواهد ر سید به سازمان تسلیم نماید. سازمان حداکثر ظرف شش ماه از تاریخ دریافت صورت مزد اسناد و مدارک کارفرما را مورد رسیدگی قرار داده و در صورت مشاهده نقص یا اختلاف یا مغایرت به شرح ماده ۱۰۰ این قانون اقدام و مابه التفاوت را وصول می نماید. هرگاه کارفرما از ارائه اسناد و مدارک امتناع کند سازمان ما به التفاوت حق بیمه را تعیین، مطالبه و وصول خواهد کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

ماده ۳۹ رفع موانع تولید کالاهای رقابت پذیر

سازمان تامین اجتماعی مکلف است از سال ۱۳۹۴ اطلاعات کارفرمایان (اشخاص حقوقی) دارای بدهی قطعی شده را به صورت برخط در اختیار دستگاه هایی که براساس قانون ملزم به استعلام از این سازمان هستند، قرار دهد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×