اخبار فرش ماشینی

اصفهان میزبان پنج میز تخصصی صادرات

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان از برگزاری میز تخصصی صادرات در پنج رشته شیرینی، طلا و جواهرات، فرش ماشینی، نساجی و روغن‌های صنعتی خبر داد.

به گزارش کهن به نقل از پایگاه خبری گسترش، محمد مجیری به برگزاری روز ملی صادرات در  ۲۹ مهر و تقدیر از نمونه‌های ملی در کشور اشاره کرد و گفت: امسال با توجه به رویکرد حمایت از تولید، اقدام به برگزاری میزهای تخصصی با توجه به تمرکز تولید در استان‌های مختلف شده  است و در استان اصفهان شاهد برگزاری پنج میز تخصصی صادرات و معرفی شرکت‌های نمونه صادرکننده در این بخش در استان خواهیم بود.

وی اظهار کرد: میزهای تخصصی صادرات در پنج رشته‌ی شیرینی، طلا و جواهرات، فرش ماشینی، نساجی و روغن‌های صنعتی به میزبانی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

مجیری به برگزاری جلسه کمیته برنامه‌ریزی جهت انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و با حضور اعضای این کمیته اشاره و ابراز امیدواری کرد: با هم‌افزایی و مشارکت صاحبان صنایع و تشکل‌های مردم‌نهاد صنفی شاهد افزایش میزهای تخصصی صادرات در استان اصفهان باشیم چراکه این استان بزرگ‌ترین استان صنعتی کشور است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان با اشاره به ثبت ۹۲ متقاضی مشارکت در این رویداد استانی افزود: از سال ۷۹ که شاهد برگزاری روز ملی صادرات هستیم، شرکت‌های تولیدی استان اصفهان نقش پررنگی را در میزان کمی و کیفی صادرات ایفاء کرده‌اند.

مجیری خاطرنشان کرد: برای برگزاری میزهای تخصصی صادرات در استان اصفهان سه کمیته شامل کمیته‌های اطلاع‌رسانی، کمیته فنی و کمیته اجرایی برگزاری این روز داد را به عهده دارند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×