اخبار نساجی

اشتیاق شرکت های آمریکایی برای حضور پررنگ در صنعت دام ایران

 

اشتیاق شرکت های آمریکایی برای حضور پررنگ در صنعت دام ایران

    شرکت های آمریکایی در نخستین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و صنایع وابسته در جزیره کیش برای حضور فعال در بازار ایران اعلام آمادگی کردند.

شرکت مرغ اجداد سبزدشت (COBB) و شرکت IMEX GULF از جمله این شرکت های آمریکایی و در زمره ده شرکت حضور یافته از قاره آمریکا در نمایشگاه بین المللی کیش هستند.

یک ایرانی مقیم آمریکا که مدیریت شرکت IMEX GULF به عنوان نماینده انحصاری ۱۲ شرکت دیگر آمریکایی فعال در صنعت دام و طیور را برعهده دارد، شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در کیش از اشتیاق شرکت های ایالات متحده برای حضور پررنگ در صنعت دام و طیور ایران سخن گفت.

عبدالرضا کامیاب گفت: شرکت های آمریکایی حاضر در نمایشگاه بین المللی کیش خواستار همکاری های جدی تر با ایران هستند و به طور قطع، تولیدکنندگان ایرانی نیز از این همکاری ها سود خواهند برد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی افزود: نمایشگاه بین المللی صنعت دام و طیور در جزیره کیش فرصت خوبی برای تولید کنندگان آمریکایی بود که برای نخستین بار به ایران سفر کنند و از نزدیک با شماری از مصرف کنندگان محصولات خود آشنا شوند.

مدیر شرکت IMEX GULF اظهار کرد: همکاران آمریکایی حاضر در نمایشگاه کیش اعلام کردند که در نمایشگاه های بعدی ایران به شکل فعال تری حضور خواهند یافت و همگی با خاطره خوبی ایران را ترک خواهند کرد.

کامیاب با ابراز رضایت از سطح برگزاری نمایشگاه بین المللی کیش در حوزه صنعت دام و طیور گفت: سمینارها و نشست های تخصصی خوبی در حاشیه این نمایشگاه برگزار شد.

نخستین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و صنایع وابسته شامگاه پنجشنبه با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه که میزبان نمایندگان ۳۶ شرکت اروپایی از کشورهای هلند، اتریش، فرانسه، آلمان، بلژیک، انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، اوکراین، ترکیه نیز بود شنبه شب و تا ساعتی دیگر به کار خود پایان خواهد داد.

در این نمایشگاه بیش از ۲۸۰ شرکت داخلی و خارجی در زمینه های مختلف از جمله صنایع دامپروری، مرغداری و دام و طیور محصولات تولیدی و خدماتی خود در این حوزه را در فضایی به وسعت ۱۴هزار متر مربع سالن سرپوشیده به معرض نمایش گذاشتند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×