اخبار نساجی

اشتغال ۸۶۰۰ نفر در مجتمع گاز پارس جنوبی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از اشتغال ۸ هزار و ۶۰۰ نفر در مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش پارس به نقل از فارس، علی‌اکبر شعبان‌پور شامگاه سه‌شنبه در نشست کارکنان پارس جنوبی با امام جمعه عسلویه اظهار داشت: مجتمع گازی پارس جنوبی در آبان سال ۱۳۷۷ تاسیس شد و از آن زمان تاکنون به عنوان بهره‌بردار در این منطقه فعالیت می‌کند.

وی افزود: پس از سال‌ها تلاش ما توانستیم در سال ۸۳ ابتدا فازهای ۲ و ۳ و سپس فاز یک را افتتاح و به تولید برسانیم، سال ۱۳۸۵ نیز فازهای ۴ و ۵ و سپس فازهای ۶ و ۷ و ۸ و همچنین فازهای ۹ و ۱۰ را در سال ۸۸ به بهره‌برداری رساندیم.

مدیرعامل مجتمع گازی پارس جنوبی با اشاره به ظرفیت بالای تولید مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر تولید ۴۴ درصد گاز کشور را در اختیار داریم، از نظر میانگین سنی ما با میانگین ۳۸ سال شرکت بسیار جوانی هستیم و در حدود ۹۷ درصد نیروهای ما جوان هستند.

شعبان‌پور از اشتغال ۸ ‌هزار و ۶۰۰ نفر در مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد: ما ۲۶۰۰ نفر نیروی رسمی داریم و ۶ هزار نفر نیروی پیمان‌کاری که در قالب همان طرح ۵۰ درصد جذب نیروی بومی، در حال حاضر بالغ بر ۴۰ درصد نیروی بومی پیمان‌کار داریم و این قول را داده‌ایم که در افتتاح پالایشگاه‌های جدید این مقدار باقیمانده را هم جبران کنیم و به ۵۰ درصد نیروی بومی برسیم، ضمن اینکه در جذب سال گذشته‌ نیروهای رسمی نیز این ۵۰ درصد را به ‌طور کامل رعایت کرده‌ایم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با اشاره به پایداری مجتمع گاز پارس جنوبی در مقایسه با طرح‌‌های در حال ساخت اضافه کرد: ما شرکت پایداری هستیم و مثل طرح‌های در حال ساخت نیستیم که مدت زمان محدودی دارند و تا زمانی‌ که این میدان پارس جنوبی باشد، ما هم هستیم و نیروها خواهند آمد و اشتغال وجود خواهد داشت.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با تاکید بر اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال‌های اصلاح الگوی مصرف، جهاد اقتصادی و تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی گفت: ما طبق فرمایش مقام معظم رهبری در سال اصلاح الگوی مصرف کارهایی زیادی انجام دادیم.

وی اذعان کرد: امسال نیز که سال تولید ملی است و به قول همکاران ما نام این سال مصداق دقیق کاری است که ما انجام می‌دهیم بر همین اساس ما تاکنون تعمیرات اساسی سه پالایشگاه‌مان را به پایان رسانده‌ایم تا چند روز دیگر نیز تعمیرات پالایشگاه دوم به پایان می‌رسد و ما در مهر ماه آماده‌ تولید حداکثری خواهیم بود تا زمستان خوب و بدون مشکلی را برای هم‌وطنان‌مان به وجود بیاوریم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×