اخبار فرش ماشینی

استقبال مردم از پوشاک باکیفیت ایرانی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

نایب رییس اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک گفت: تولید و عرضه پوشاک با کیفیت بیش از گذشته رونق گرفته و مردم تولیدکنندگان بنام ایران را بر پوشاک خارجی ترجیح می دهند.

به گزارش ایرنا، کامبیز مروت جو اظهار کرد: از سال گذشته که قیمت دلار افزایش یافت واردات پوشاک دیگر مقرون به صرفه نبوده وهمین امرتولید پوشاک ایرانی را رونق داد.

وی بیان کرد: گران شدن دلار از عوامل برگشت تولیدکنندگانی بود که به دلیل افزایش واردات پوشاک از این رشته فاصله گرفته بوده و اکنون به تولید باکیفیت روی آورده اند.

مروت جو یکی دیگر از عوامل کیفی شدن پوشاک داخلی را بهبود مزد دوخت عنوان کرد و افزود: پیش از این مزد کم دوخت، اجازه نمی داد تولید کننده به فکر افزایش کیفیت محصول خود باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی گفت: اکنون در برخی پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه تولید کنندگانی داریم که قادر به رقابت با انواع پوشاک خارجی هستند و گاه از آنها نیز پیشی گرفته اند.

مروت جو اظهار کرد: این رونق تولیدات کیفی پوشاک، سبب برتری پوشاک ایران شده و اقبال به سمت کالای ایرانی را دوچندان کرده است.

نایب رییس اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک ایران از تمام تولید کنندگان درخواست نمود به سمت تولید باکیفیت بروند تا پوشاک ایران جایگاه شایسته خود درجهان را پیدا کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×