گزارش نمایشگاه ها

از همین حالا برای نمایشگاه منسوجات خانگی فرانکفورت آلمان ۲۰۱۳ Heimtextil برنامه ریزی کنید.

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

از نکات بسیار جالب در برگزاری نمایشگاه منسوجات خانگی فرانکفورت نظم فوق العاده و برنامه ریزی بی نظیر برگزارکنندگان آن است. به طوری که شاید بتوان گفت تیم برگزاری همیشه یک سال جلوتر  از برنامه هاست و آینده به راحتی برای او قابل پیش بینی است و یکی از نتایج واضح آن اینکه هرساله به محض تمام شدن نمایشگاه و حتی در حین برگزاری نمایشگاه تاریخ دقیق و حتی پوستر نمایشگاه سال آینده هم در معرض دید همگان قرار داده می شود. در نمایشگاه منسوجات خانگی۲۰۱۲ فرانکفورت با قدم زدن درسالن ها، بنرها و بخش های اطلاع رسانی را مشاهده کردم که تاریخ برگزاری نمایشگاه درسال بعد را یادآوری می کرد.

نمایشگاه منسوجات خانگی فرانکفورت - آلمان 2012

درزیرمی توانید ازتاریخ برگزاری این رویداد بزرگ در سال ۲۰۱۳ مطلع شوید ودرصورت تمایل به شرکت در نمایشگاه به عنوان غرفه گذار و یا بازدیدکننده از همین حالا برنامه ریزی های مربوطه را انجام دهید.
در این بین مجله نساجی کهن در کنار نماینده رسمی نمایشگاههای فرانکفورت درایران یعنی شرکت دروازه تجارت فراسو آماده ارائه اطلاعات بیشتر به شما خواهد بود.

زمان برگزاری :
۹ – ۱۲ ژانویه ۲۰۱۳
۲۰ – ۲۳ دی ۱۳۹۱
محل برگزاری : محل دائمی نمایشگاههای فرانکفورت

بهنام قاسمی
تحریریه مجله نساجی کهن ۷۷۲۴۵۷۸۰

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×