جذاب‌ترین‌ها

از شما متشکریم …

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

ما وامدار شمائیم … بله وامدار شما خواننده محترم که با عشق و علاقه همواره یارو یاور کهن بوده اید و بیش از ۱۰ سال است که ما را به لطف راهنمایی هایتان به ادامه این راه سخت امیدوار کرده اید.

ما وامدار شمائیم که با تعقیب مطالب مجله و مطالعه آنها، با مراجعه مداوم به وب سایت ما و همراهی کهن در نمایشگاه های داخلی و بین المللی همواره ما را دلگرم می کنید. این استقبال و حمایت شما باعث شده است تا در ده سال گذشته تیم نساجی کهن همواره در اندیشه نو آوری و خلاقیت هایی باشد که برای صاحبان صنعت نساجی و فرش ماشینی در ایران مفید فایده قرار گیرد و به رشد وشکوفایی آن کمک کند.

به تازگی همان گونه که از طریق راههای ارتباطی مجله مطلع شدید به دنبال نظرات و پیشنهادات کاربران گرامی وب سایت مجله کهن را به روز رسانی کرده و با طراحی جدید امکان دسترسی بهتر و راحت تر کاربران را به قسمت های مختلف فراهم کرده ایم. این تغییرات با توجه به پیشنهادات و نظرات مستقیم کاربران صورت گرفته که امیدواریم مورد توجه و قبول شما قرار گیرد.

همچنین مفتخریم اعلام کنیم وب سایت مجله کهن با حمایت شما و به گواه آمار معتبرترین سایت های رتبه بندی جهان پر مخاطب ترین وب سایت نساجی و فرش ایران است و با بازدید روزانه بیش از ۱۰ هزار صفحه میزبان کاربران گرامی است و به همین جهت افزایش چشمگیر شرکت های این حوزه برای معرفی کالاها و خدمات خود در وب سایت کهن مشهود بوده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

از طرفی این نوید را می دهیم که از این پس در مجله و وب سایت کهن بخش های جدید و متنوع تری را خواهید خواند که نزدیکی بیشتری با آنچه صنایع محترم نساجی، فرش ماشینی و مدیران و فعالان آنها نیاز دارند خواهد داشت.

در این شماره دو بخش بازار نساجی و نمایشگاه های نساجی پیش رو را اضافه کرده ایم. در بخش بازار نساجی می توانید با پیشنهادات خرید و فروش ماشین آلات و مواد اولیه نساجی و فرش ماشینی را دنبال کنید و نیازها خود را تامین نمائید و یا به صورت رایگان پیشنهادات خود را عرضه نمائید. برای دسترسی به تعداد بیشتری از پیشنهادات خرید و فروش نساجی می توانید به بازار آنلاین نساجی در وب سایت کهن مراجعه نمائید.

بخش نمایشگاه های نیز یکی از بخش های پرطرفدار در بین خوانندگان مجله خواهد بود که می تواند به شما برای تنظیم برنامه های نمایشگاهی سالانه و شناسایی بهترین رویدادهای مرتبط در منطقه و دنیا کمک شایانی کند. در این صفحه ما نمایشگاه های مهم را به صورت خلاصه آورده ایم اما اطلاعات تکمیلی در وب سایت و یا دفتر مجله کهن موجود است و می تونید از طریق تماس با کارشناسان کهن اطلاعات دقیق تری در باره نمایشگاه ها ، رزرو غرفه و یا بازدید از آنها دریافت کنید. البته لازم به ذکر است که رویدادهای مهم را همواره در مجله پوشش خبری داده ایم. به طور مثال در شماره حاضر گزارش مفصلی از نمایشگاه فرش و کفپوش ابوظبی که مجله کهن نیز در آن غرفه گذار بوده است را تقدیم نموه ایم.

در دهه گذشته با یاری شما و به همراه شما پله های پیشرفت را پرسرعت تر از تصورمان طی کردیم ولی هنوز هم معتقدیم بیش از پیش به راهنمایی و نظرات شما همراهان عزیز نیازمندیم بنابراین با ما از طریق تلفن و ایمیل info@kohanjournal.com در تماس باشید.

سرمقاله مجله کهن

آبان ۱۳۹۴

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×