اخبار نساجی

ارز مسافرتی کاهش یافت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

ارز مسافرتی کاهش یافت

نرخ فروش ارز مسافرتی به هریک از مسافران هوایی (به استثناء سوریه،عراق،آذربایجان،ارمنستان، پاکستان، افغانستان ، امارات ، عربستان ، ترکیه، لبنان ،تایلند، گرجستان، قبرس ، تاجیکستان ، ترکمنستان ، مالدیو ، اندونزی ، مالزی ، فیلیپین ،سنگاپور و چین) یک بار در سال و به میزان یکهزار دلار و یا معادل آن به سایر ارزها به نرخ رسمی می باشد.

به گزارش ایرنا از بانک مرکزی، فروش ارز مسافرتی به هریک از مسافران هوایی به مقصد کشورهای آذربایجان، ارمنستان، پاکستان ، افغانستان ، امارات متحده عربی ، ترکیه، لبنان ، تایلند ، گرجستان، قبرس ، تاجیکستان ، ترکمنستان ، مالدیو ، اندونزی ، مالزی ، فیلیپین ، سنگاپور و چین یک بار در سال و به میزان ۴٠٠ دلار و یا معادل آن به سایر ارزها به نرخ رسمی می باشد.

فروش ارز مسافرتی برای مسافران زمینی، ریلی و دریایی یک بار در سال به مبلغ ۴٠٠ دلار و یا معادل آن به سایر ارزها به نرخ رسمی می باشد.

فروش ارز مسافرتی به مقصد عراق (عتبات عالیات) به مبلغ ٢٠٠ دلار و یا معادل آن به سایر ارزها به نرخ رسمی می باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

براساس این گزارش ، فروش ارز مسافرتی به مقصد عراق (عتبات عالیات) صرفًا به زائرانی که از طریق کاروان های تحت پوشش سازمان حج و زیارت اعزام می شوند امکان پذیر خواهد بود.

فروش ارز مسافرتی به مسافرین هوایی، زمینی، ریلی و دریایی کشورهای سوریه و عربستان (بابت عمره مفرده) به میزان ۴٠٠ دلار یا معادل آن به سایر ارزها به نرخ رسمی می باشد.

مسافرانی که قبلا از ارز مسافرتی هوایی استفاده نموده اند ، می توانند در ‘ دو نوبت ‘ از ارز مسافرتی بابت سفر به سوریه، عراق و یا عربستان (بابت عمره مفرده ) استفاده نمایند.

براساس این گزارش ، فروش ارز مسافرتی هوایی به مسافرانی که دو نوبت از ارز مسافرتی مربوط به سوریه ، عراق و عمره مفرده استفاده نموده اند ، نیز مجاز خواهد بود .

درادامه تصریح شده است :‌ فروش ارز مسافرتی به مسافرین با سن قانونی کمتر از ٢سال امکانپذیر نبوده و برای سنین ٢ تا ١٢ سال به میزان ۵۰ درصد در هریک از حالات فوق خواهدبود.

یادآور می شود :تغییرات در ارز مسافرتی ،‌از روز ۳۱ فرودین ماه سال جاری اجرایی شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×