اخبار نساجی

ارز تک‌نرخی و هدفمندی یارانه‌ها همچنان در کش و قوس مجلس و دولت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

ارز تک‌نرخی و هدفمندی یارانه‌ها همچنان در کش و قوس مجلس و دولت

تین نیوز: عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: تک نرخی شدن ارز و هدفمندی یارانه‌ها، دو موضوع مهم وچالشی مورد بحث مجلس و دولت است که نیازمند عنایت و ورود مقام معظم رهبری است.

سیروس برنابلداجی با اشاره به دو موضوع مهم و چالشی که درجلسه شب گذشته و امروز صبح (سه شنبه ۲۹ فروردین) کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گرفت اظهار داشت: با توجه به جلسات فشرده کمیسیون تلفیق که با حضور مسئولان اجرایی برگزار می شود، دولت در تلاش است فضای ذهنی و شرایط عینی لازم را در مجلس و خصوصا کمیسیون تلفیق، جهت اتخاذ مجوزهای لازم برای آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها مهیا کند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جهت اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در میان نمایندگان مردم، ابهامات قابل توجهی وجود دارد که هنوز رفع نشده است.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس هشتم افزود: مهمترین دغدغه مجلسیان، درباره نوع اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و آثار و پیامدهای آن بر قیمت کالاها و آثار کلی بر تولید ملی است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

برنابلداجی با اشاره به دومین موضوع مورد بحث و چالش در کمیسیون تلفیق تاکید کرد: ممکن است اعضای کمیسیون تلفیق و نمایندگان ملت در صحن علنی، درباره تعیین نرخ ارز، با پیشنهاد اصلی دولت (تک نرخی شدن ارز با رقم ۱۲و ۲۶) به توافق برسد.

وی همچنین اظهار داشت: فاز دوم هدفمند یارانه‌ها وقت و انرژی زیادی ازمجلس و دولت خواهد گرفت، مگراینکه تدابیری احتمالی از سوی مقام معظم رهبری ، پس از استعلام صورت گرفته توسط رئیس مجلس شورای اسلامی(علی لاریجانی) برای مهار این امر اتخاذ و اعلام شود.

برنا بلداجی افزود: در صورتی که رهبر معظم نسبت به این موضوع ورود پیدا کرده و اعلام نظر کنند ، بر همه افراد واجب است که بیانات معظم له را فصل الخطاب قرار داده و از منویات ایشان تبعیت کنند.

نماینده مردم بروجن در خانه ملت، تاکید کرد: ازسران قوای سه گانه و همه مدیران ارشد مجموعه‌های اجرایی درخواست دارم در هر زمینه از مقام معظم انقلاب هزینه نکنند و هر موضوعی را به ایشان نسبت ندهند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×