اخبار نساجی

ادامه جلسات دولت و مجلس بر سر هدفمندی به سال آینده موکول شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

ادامه جلسات دولت و مجلس بر سر هدفمندی به سال آینده موکول شد

 

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به پایان جلسات مشترک دولت و مجلس گفت: در این جلسات توافقی بر سر کمک مالی به مردم در آستانه عید نوروز انجام ، بر سر اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها توافق نشد و ادامه جلسات با موضوع اجرای فاز دوم به سال آینده و بعد از تصویب لایحه بودجه ۹۲ موکول شد.

عبدالرضا مصری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جلسات مشترک دولت و مجلس بر سر اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها در سال جاری ادامه خواهد یافت، گفت: این جلسات بعد از تصویب لایحه بودجه در مجلس و در سال آینده ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با این اینکه براساس مصوبه مجلس که به صورت قانون ابلاغ شده است، گفت: ما اجرای فاز دوم هدفمندی و افزایش قیمت حاملهای انرژی را در سال آینده نخواهیم داشت و اگر قرار باشد جلسات مشترک دولت و مجلس درباره هدفمندی یارانه ها ادامه پیدا کند، که انشاءالله ادامه پیدا می کند، مستلزم این است که در سال آینده و بعد از تصویب لایحه بودجه ۹۲ در مجلس باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مصری تصریح کرد: در صورتی که فاز دوم هدفمندی در لایحه بودجه آمده باشد قاعدتاً در مجلس درباره آن بحث می شود و پس از آن نیز می توانیم در جلسات مشترک میان دولت و مجلس موضوع را همچنان بررسی کنیم.

وی تاکید کرد: هیچ منع و محدودیتی برای برگزاری جلسات مشترک میان دولت و مجلس وجود ندارد و مجلس در صورت تشکیل این جلسات حضور فعال خواهد داشت و بنا بر وظیفه ای که بر عهده آن گذاشته شده است آماده هر گونه تعامل و همکاری است.

رئیس مجلس شکایتی از مرتضوی نکرده است

سخنگوی هیات رئیسه مجلس همچنین درباره بازداشت سعید مرتضوی گفت: ما هم این موضوع را در خبرها شنیدیم و در حد اخبار از دستگیری وی مطلع هستیم.

مصری در پاسخ به این که آیا شکایتی از سوی رئیس مجلس از مرتضوی به عمل آمده است گفت: نه. شکایتی از سوی رئیس مجلس از ایشان نشده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×