اخبار نساجی

اختصاص ۳۰ میلیون دلار برای کنترل آلودگی خلیج فارس

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست از تأمین اعتبار ۳۰ میلیون دلاری وزارت نفت برای خرید تجهیزات لازم و مدرن جهت پایش آلودگی های نفتی خلیج فارس خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین عبدالرضا کرباسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به زودی وزارت نفت برای خرید تجهیزات لازم جهت پایش آلودگی آبهای خلیج فارس،۳۰ میلیون دلار در اختیار سازمان حفاظت محیط زیست قرار خواهد داد.

وی افزود: بر اساس مذاکرات صورت گرفته میان مسئولان وزارت نفت و سازمان حفاظت محیط زیست به زودی این میزان اعتبار در اختیار سازمان حفاظت محیط زیست قرار خواهد گرفت.

به گفته کرباسی در این راستا و به منظور بررسی تجهیزات لازم جهت پایش آلودگی آبهای خلیج فارس، چندی پیش به چین سفر کردیم که در این سفر علاوه بر بررسی تجهیزات لازم جهت پایش های محیط زیست دریایی، خرید برخی از نیازهای جامعه که باعث ایجاد هوای پاک و سالم می شوند نیز مورد بررسی قرار گرفت.

معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست، خرید اتوبوس برقی و دستگاه های زباله سوز را از جمله این موارد عنوان و تصریح کرد:این تجهیزات با مشارکت سازمان حفاظت محیط زیست و سرمایه گذار بخش خصوصی به زودی خریداری و وارد کشور خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

کرباسی در ادامه از خرید شناورهای مقابله با آلودگیهای نفتی و راه اندازی آنها در آبهای خلیج فارس خبر داد.

به گفته وی، قرار است این شناورها توسط سازمان بنادر و دریانوردی خریداری شود که پیگیری خرید آن توسط سازمان حفاظت محیط زیست انجام خواهد شد.

معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست همچنین از پیگیری این سازمان به منظور خرید تجهیزات لازم برای جمع آوری پسمانده های نفتی خبر داد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×