اخبار فرش ماشینی

معرفی شرکت ژنگ ژو چین – سازنده ماشین الات الیاف مصنوعی و تکنولوژی های خشک کن

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

شرکت ژنگ ژو چین

 

شرکت Zhengzhou Zhongyuan  در سال ۱۹۸۸ میلادی تاسیس شده است. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های چین در زمینه تولید ماشین آلات و واحدهای خشک کن در زمینه الیاف مصنوعی می باشد و همواره در زمینه تحقیق توسعه و محصولات جدید پیشرو است. این شرکت در زمینه تولید خشک کن های خطوط تولید  PET, PA6, PA66 conveying, drying, SSP and spandex تخصص ویژه ای دارد و در حال حاضر بازار داخلی و صادراتی چین را تامین می نماید. این شرکت با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا و همکاران و مشاوران آمریکایی، ژاپنی، آلمانی و ایتالیایی فعالیت می نماید.

ماشین آلات خشک کن و کریستالایزر این شرکت در صنایع تولید الیاف مصنوعی، بی بافت ها ، تولید فیلم، تولید نخ های صنعتی ، چیپس گرید بطری و … کاربرد دارد.

این شرکت تا به حال بیش از ۲۰۰۰ خشک کن و کریستالایزر در چین و کشورهای خارجی به فروش رسانده است. ۸۰ درصد بازار داخلی چین در اختیار شرکت Zhengzhou Zhongyuan  می باشد و تنها حدود ۳۰۰ دستگاه به کشورهای استرالیا، تایلند، روسیه، ایتالیا، برزیل ،مراکش، هندوستان ، ویتنام ، اندونزی ، پاکستان، کره ، تایوان،  سوریه و ایران صادر شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

شرکت ژنگ ژو چین از تمامی شرکت های فعال در بخش الیاف مصنوعی در ایران که نیاز به خدمات ، مشاوره و خرید ماشین آلات و قطعات مربوطه را  دارند دعوت به همکاری می نماید. خریداران محترم می توانند به طور مستقیم و بدون واسطه از کارخانجات و دفتر ما در چین بازدید نمایند.
 
تماس با شرکت :

آدرس : No.25 Jinsuo Road, High-tech Development Zone, Zhengzhou, China P.C:۴۵۰۰۰۱ 
تلفن : +۸۶-۳۷۱-۶۷۹۹۳۰۷۹ (Marketing Department)
فکس : +۸۶-۳۷۱-۶۷۹۸۰۰۱۶

ایمیل : zzdt@drytec.com.cn

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×